آغاز دوره دانش افزایی ویژه اساتید دانشگاه تبریز

۳۰ تیر ۱۳۹۸ | ۰۸:۵۲ کد : ۹۸۸۶ اخبار
تعداد بازدید:۱۷۷۹

 

دوره های دانش افزایی و توانمندسازی ویژه اعضای هیات علمی دانشگاه تبریز، با شرکت نزدیک 150 نفر از سوی معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی این دانشگاه از امروز آغاز شده و تا یک مردادماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر باب اله حیاتی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز با اعلام این خبر اظهار داشت: این دوره ها بیشتر با هدف دانش افزایی و توانمندسازی اعضای هیات علمی جوان دانشگاه و به ویژه اولویت با اعضای هیات علمی کمتر از 10 سال سابقه برگزار می شود.

این عضو هیات رئیسه دانشگاه تبریز در ادامه با اشاره به برنامه های این دوره برگزاری دوره های دانش افزایی اعضای هیات علمی افزود: این دوره با محوریت روش و فنون تدریس و ضوابط و مقررات دانشگاهی در سالن های یشم و لعل دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تبریز برگزار خواهد شد.

یادآور می شود: اخیرا نیز دفتر هم اندیشی استادان و نخبگان دانشگاه تبریز با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز در سال 1398 اقدام به برگزاری 5 دوره دانش افزایی با محوریت گام دوم انقلاب در راستای معرفت افزایی اعضای هیئت علمی دانشگاه کرده بود.

 


( ۵ )

نظر شما :