پنجمین اردوی زیارتی- فرهنگی دانشجویان دانشگاه تبریز برگزار شد

۲۴ تیر ۱۳۹۸ | ۱۳:۰۳ کد : ۹۸۵۳ اخبار
تعداد بازدید:۲۶۷۷

پنجمین دوره اردوی زیارتی فرهنگی دانشجویان فعال انجمن‌های علمی دانشگاه تبریز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، مدیر امور اجتماعی دانشگاه تبریز با اعلام این خبر گفت: این اردوی زیارتی و فرهنگی بیشتر در راستای تجلیل از فعالان بخش درون دانشگاهی دوازدهمین جشنواره ملی حرکت با حضور 36 دانشجوی فعال در فعالیت‌های انجمن‌های علمی دانشگاه تبریز برگزار شد.

دکتر علی پورزیاد افزود: در این اردوی چهار روزه سعی بر این شد تا در کنار بهره مندی از برنامه های معنوی در جوار حرم مطهر امام هشتم، برای سال تحصیلی آینده نیز جهت ارتقاء سطح فعالیت های انجمن های علمی برنامه ریزی شد.

وی اضافه کرد: برپایی کارگاه های انجمن علمی مطلوب و ارتباط موثر، بازدید از پژوهشگاه ها و مراکز تحقیقاتی شهر مشهد و برگزاری دو جلسه با کارآفرینان جوان، از جمله دیگر برنامه های این دوره اردوی زیارتی فرهنگی بود.

دکتر پورزیاد در بخش دیگر سخنان خود هدف از برگزاری این اردو را، بیشتر به منظور بهره مندی این دانشجویان از برنامه‌های معنوی دهه کرامت در جوار حرم مطهر امام رضا(ع) اعلام کرد و یادآور شد: این دانشجویان ضمن بهره مندی از حال و هوای معنوی مشهد مقدس و بهره مندی بیشتر از برنامه‌های معنوی و فرهنگی دهه کرامت در جوار این امام همام، در دو کارگاه آموزشی با عناوین « انجمن علمی مطلوب، و « ارتباط موثر» حضور داشتند.

لازم به ذکراست: در حال حاضر، 92 انجمن علمی فعال دانشجویی در دانشگاه تبریز مشغول به فعالیت هستند. ضمن آنکه دانشگاه تبریز در دو سال متوالی اخیر، نیز موفق به کسب عنوان دانشگاه برگزیده در بین 135 دانشگاه و موسسه آموزش عالی در سطح کشور در جشنواره ملی حرکت شده است.

 


( ۳ )

نظر شما :