آغاز کلاس های آموزشی ورزشی ویژه فرزندان دانشگاهیان دانشگاه تبریز

۱۷ تیر ۱۳۹۸ | ۰۸:۳۶ کد : ۹۷۷۵ اخبار
تعداد بازدید:۲۰۵۶

 

مدیریت تربیت بدنی دانشگاه تبریز از آغاز برگزاری کلاس های آموزشی ورزشی ویژه فرزندان این دانشگاه خبر داد و گفت: این کلاس ها در رده های سنی مختلف از یک تیرماه آغاز شده و تا 15 شهریورماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکترسعید اهری زاد در ادامه با تاکید بر اینکه  مدیریت تربیت بدنی دانشگاه تبریز به مناسبت فرارسیدن فصل تابستان و جهت پرکردن اوقات فراغت فرزندان دانشگاهیان این دانشگاه، کلاس های آموزشی را در رشته های مختلف ورزشی برگزار می کند، تصریح کرد: این کلاس های آموزشی در 6 رشته ورزشی فوتسال، والیبال، اسکیت، ژیمناستیک، تکواندو و بدمینتون برای پسران و 6 رشته ورزشی والیبال، اسکیت، تکواندو، فوتسال، بدمینتون و ژیمناستیک برای دختران برگزار می شود.

وی محل برگزاری این کلاس های آموزشی را سالن ژیمنازیوم این دانشگاه اعلام کرد و افزود: تعداد جلسات برگزاری این کلاس های آموزشی در هر رشته  در حدود 20 جلسه است و در موارد ضروری و استثنائی و با توجه به برپایی اردوهای  تیمهای ورزشی دانشجویان، کلاسها  با اطلاع قبلی تعطیل خواهد شد.

  مدیریت تربیت بدنی دانشگاه تبریز در ادامه با تاکید بر اینکه در صورت تعطیلی دانشگاه در تابستان،  کلاس های فرزندان نیز تعطیل خواهند شد، تصریح کرد: این کلاس های آموزشی در رده سنی 6 الی 16 سال  برای پسران و  4 الی 16 سال برای رده سنی دختران برپا شده است.

لازم به ذکر است؛ مدیریت تربیت بدنی دانشگاه تبریز در سال 1336 با هدف کلان توسعه و گسترش ورزش در میان اقشار دانشگاهیان بوجود آمده و عمده فعالیت آن می توان به برگزاری مسابقات ورزشی، امور فوق برنامه جهت پر کردن اوقات فراغت دانشجویان، توسعه ورزش در بین اساتید، کارکنان و خانواده های آنان، آمادگی، تجهیز و نگهداری از سالن ها و اماکن ورزشی اشاره کرد.

 


( ۳ )

نظر شما :