اولین مدرسه تابستانه چالش های مدیریت ورزشی در دانشگاه تبریز برگزار می شود

۱۲ تیر ۱۳۹۸ | ۰۸:۲۸ کد : ۹۷۳۴ اخبار
تعداد بازدید:۱۶۳۸

اولین مدرسه تابستانه چالش های مدیریت ورزشی با حضور و سخنرانی اساتید و محققانی از کشورهای فرانسه، لهستان، پاکستان، ترکیه و پرتغال در دانشگاه تبریز برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر یعقوب بدری آذرین دبیر کل اولین مدرسه تابستانه چالش های مدیریت ورزشی و رئیس دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تبریز در این باره اظهار داشت: این مدرسه تابستانه به همت دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تبریز  و با همکاری منطقه آزاد ارس در سطح بین المللی از25 الی 28 تیرماه سال جاری در دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی این دانشگاه و منطقه آزاد ارس برگزار خواهد شد.

این عضو هیات علمی دانشگاه تبریز آخرین مهلت ثبت نام را تا تاریخ 15 تیرماه اعلام کرد و افزود: اولین مدرسه تابستانه چالش های مدیریت ورزشی در محورهای مدیریت گردشگری ورزشی، برندهای ورزشی، مدیریت داوطلبان ورزشی، جامعه شناسی ورزشی، ورزشهای بومی و باستانی و اقتصاد ورزشی با حضور اساتید و محققان داخلی و خارجی برگزار می شود

وی با اشاره به اهداف این مدرسه خاطر نشان کرد: فراهم نمودن زمینه ای جهت تبادل افکار و دانش بین پژوهشگران، ارائه دستاوردهای جدید پژوهشی در زمینه ی مدیریت ورزشی و کمک به حل مشکلات و معضلات ورزش کشور از جمله اهداف برپایی این مدرسه است.

رئیس دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تبریز اضافه کرد: در این مدرسه تابستانه  که در محور های مختلف برگزار می گردد و از پژوهشگران کشورهای مختلف نیز دعوت به عمل آمده است که بتوانیم بستری فراهم نماییم که در آن از تجارب و موفقیت های پژوهشگران کشورهای دیگر در حوزه های مختلف مدیریت ورزشی استفاده نماییم.

به گفته وی در طی مدت مدرسه تابستانه تیم های پژوهش متشکل از اساتید و دانشجویان تحصیلات تکمیلی در حوزه های مختلف مدیریت ورزشی تشکیل شده و فعالیت خواهند کرد. و ماحصل این فعالیت ها و تبادل دانش بین پژوهشگران تولیدات علمی-پژوهشی جهت بهره گیری در صنعت ورزش کشور خواهد بود.

این استاد دانشگاه تبریز در خاتمه از همه اساتید، پژوهشگران و دانشجویان دعوت کرد که با حضور و فعالیت در حوزه ی پژوهشی خود زمینه پر بار شدن این گردهمایی را فراهم نمایند.

یادآور می شود: بازدید از منطقه آزاد ارس از دیگر برنامه های اولین مدرسه تابستانه چالش های مدیریت ورزشی اعلام شده است.

 


( ۱ )

نظر شما :