برگزاری نشست های صمیمی هیأت رئیسه دانشگاه تبریز با اعضای هیأت علمی

۰۵ تیر ۱۳۹۸ | ۱۲:۰۵ کد : ۹۶۸۶ اخبار
تعداد بازدید:۱۴۹۴

سومین نشست صمیمی هیأت رئیسه دانشگاه تبریز با حضور جمعی از اعضای هیأت علمی دانشکده های علوم پایه شامل دانشکده های فیزیک، شیمی، علوم طبیعی، پژوهشکده  فیزیک کاربردی و ستاره شناسی، مرکز تحقیقات علوم پایه و آزمایشگاه مرکزی در تالار کیمیای دانشکده شیمی این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، پیش از این نیز اولین نشست آن با حضور جمعی از اساتید دانشکده های ادبیات و زبان های خارجی، الهیات و علوم اسلامی، اقتصاد  و مدیریت، برنامه ریزی و علوم محیطی، حقوق و علوم اجتماعی، تربیت بدنی و علوم ورزشی و علوم تربیتی و روانشناسی و دومین نشست نیز با شرکت تعدادی از اعضای هیات علمی دانشکده های فنی و مهندسی از جمله دانشکده های مهندسی برق و کامپیوتر، مهندسی مکانیک، مهندسی عمران، مهندسی فناوری های نوین، فنی و مهندسی مرند و فنی و مهندسی میانه در تالار شهید باکری برگزار شده بود.

یادآور می شود: این نشست ها بیشتر به منظور بررسی مسائل صنفی و رفاهی اساتید دانشگاه تبریز از سوی انجمن صنفی اعضای هیات علمی این دانشگاه برگزار می شود و چهارمین نشست هم هفته آینده برگزار خواهد شد.

دکتر میررضا مجیدی، رئیس دانشگاه تبریز در اولین نشست این آیین برگزاری این گونه نشست ها را هر از چند گاهی برای بهره مندی از خرد جمعی، جهت حل برخی مسایل ضروری بیان کرد و اظهار داشت: با همفکری، همدلی و برنامه ریزی، با توجه به پتانسیل های که این دانشگاه در حوزه های مختلف داشته و دارد، ضمن حل مشکلات موجود می توان گام های موثری برای افزایش درآمد اختصاصی دانشگاه از طریق جذب دانشجویان خارجی، تقویت و توسعه ارﺗﺒﺎط ﺻﻨﻌﺖ و داﻧﺸﮕﺎه، اجرای طرح های مشترک با سایر دستگاه ها، ایجادپردیس ها، جذب درآمد پژوهشی از طریق همکاری های علمی پژوهشی با سایر ارگا نها و شرکت ها و ... برداشت.

بر پایه همین گزارش، در حال حاضر 800 نفر هیات علمی در دانشگاه تبریز مشغول به فعالیت علمی و آموزشی هستند که از این تعداد نزدیک نیمی از آنها در مرتبه استادی و دانشیاری هستند.

 

سومین نشست صمیمی هیأت رئیسه دانشگاه تبریز با اعضای هیأت علمی

 

دومین نشست صمیمی هیأت رئیسه دانشگاه تبریز با اعضای هیأت علمی

 

 

 


( ۴ )

نظر شما :