مرکز بهداشت و درمان دانشگاه تبریز به عنوان مرکز نمونه انتخاب شد

۰۱ تیر ۱۳۹۸ | ۱۰:۱۲ کد : ۹۶۴۹ اخبار
تعداد بازدید:۱۱۶۳

 

مرکز بهداشت و درمان دانشگاه تبریز، از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان مرکز بهداشت و درمان نمونه دانشجویی در سال 1398 انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، بر همین اساس طی لوح سپاسی با امضای محمد رضا علم سرپرست معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان و منصوره سادات صادقی مدیر کل دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، این موضوع به دانشگاه تبریز اعلام و از مرکز بهداشت این دانشگاه تقدیر شده است.

در بخشی از این لوح تقدیر آمده است: پویایی هر سازمان در گرو خلاقیت ها و تلاش هایی است که از درون سازمان نشات می گیرد و هر تلاشی که در راستای به ثمر نشاندن این خلاقیت ها باشد بی تردید نقش سازنده ای در تعالی سازمانی دارد .

ضمن قدردانی و ارج نهادن به تلاش ارزنده رئیس و همکاران محترم آن مرکز در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی و ارتقای سلامت جسمانی به دانشجویان عزیز این مرز و بوم آن مرکز به عنوان « مرکز بهداشت و درمان  نمونه دانشجویی در سال 1398 » برمی گزیند.

امید است با یاری ایزد یکتا توفیق خدمت هر چه بیشتر در جهت ارتقای بهداشت و سلامت جسمانی دانشجویان این مرز و بوم را داشته باشید.

یادآور می شود: مرکز بهداشت دانشگاه تبریز از سال 1330 راه اندازی گردیده است، و در حال حاضر نیز با ارایه خدمات چون پزشکی، دندانپزشکی، پرستاری و بهداشت محیط و تزریقات به دانشجویان، کارمندان و اعضای هیات علمی دانشگاه خدمات ارائه می نماید.


( ۱ )

نظر شما :