نشست صمیمی هیأت رئیسه دانشگاه تبریز با اعضای هیأت علمی

۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۰:۲۶ کد : ۹۶۳۸ اخبار
تعداد بازدید:۱۷۸۲

نشست صمیمی هیأت رئیسه با جمعی از اعضای هیأت علمی دانشگاه تبریز به منظور بررسی مسائل صنفی و رفاهی اساتید از سوی انجمن صنفی اعضای هیات علمی این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر میررضا مجیدی، رئیس دانشگاه تبریز در این آیین که با حضور جمعی از اساتید دانشکده های ادبیات و زبان های خارجی، الهیات و علوم اسلامی، اقتصاد  و مدیریت، برنامه ریزی و علوم محیطی، حقوق و علوم اجتماعی، تربیت بدنی و علوم ورزشی و علوم تربیتی و روانشناسی برگزار شد، برگزاری اینگونه نشست ها را هر از چند گاهی برای بهره مندی از خرد جمعی، جهت حل برخی مسایل ضروری بیان کرد و اظهار داشت: با همفکری، همدلی و برنامه ریزی، با توجه به پتانسیل های که این دانشگاه در حوزه های مختلف داشته و دارد، ضمن حل مشکلات موجود می توان گام های موثری برای افزایش درآمد اختصاصی دانشگاه از طریق جذب دانشجویان خارجی، تقویت و توسعه ارﺗﺒﺎط ﺻﻨﻌﺖ و داﻧﺸﮕﺎه، اجرای طرح های مشترک با سایر دستگاه ها، ایجادپردیس ها، جذب درآمد پژوهشی از طریق همکاری های علمی پژوهشی با سایر ارگا نها و شرکت ها و ... برداشت.

وی اضافه کرد: همچنین با استفاده از همه ظرفیت های دانشگاه، مخصوصا در حوزه علوم انسانی و به خصوص در بخش نظریه پردازی هم می توان برای جذب درآمد و کاستن مسائل فرهنگی و اجتماعی جامعه کارهای بزرگی انجام داد.

دکتر مسعود امید رییس انجمن صنفی اعضای هیات علمی دانشگاه تبریز نیز در این نشست برگزاری جلسات پرسش و پاسخ را زمینه ساز تعامل و بهره گیری از خرد جمعی در درک مسائل و مشکلات دانشگاه را ضروی بیان کرد و گفت: برگزاری این چنین جلساتی موجب افزایش حس اعتماد، حل برخی کاستی ها و احساس تعلق خاطر بیشتر اعضای هیات علمی به عنوان عضوی از خانواده بزرگ دانشگاه می شود.

وی در بخش دیگر سخنان خود برگزاری جشن عیدانه و جلسات پرسش و پاسخ از جمله مصوبات اخیر انجمن صنفی اعضای هیات علمی در دوره جدید بیان کرد و در ادامه خواستار استمرار برگزاری چنین جلساتی شد.

بر اساس این گزارش در این آیین همچنین دکترمحمدتقی اعلمی معاون پشتیبانی و توسعه منابع، دکتر باب اله حیاتی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی، دکتر عسگری معاون پژوهش و فناوری و دکتر سجاد توحیدی معاونت فرهنگی و اجتماعی نیز ضمن اعلام آمادگی و استقبال از نظرات و دیدگاه های اساتید، به برخی سوالات آنان در حوزه کاری خود پاسخ دادند.

 

 


( ۳ )

نظر شما :