اجرای طرح های تحقیقاتی جهت مقابله با بارش های سیلابی در دانشگاه تبریز مورد بررسی قرار گرفت

۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | ۰۹:۱۵ کد : ۹۶۳۷ اخبار
تعداد بازدید:۱۷۸۸

در نشستی به میزبانی دانشگاه تبریز و با حضور نمایندگانی از دستگاه های مدیریت  بحران، سازمان هواشناسی، سازمان آب منطقه ای و ستاد پدافند غیر عامل استان آذربایجان شرقی، نحوه تهیه پروپوزال های تحقیقاتی جهت مقابله با بارش های سیلابی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، این نشست در راستای تصمیم های شورای مدیریت بحران استان و با تاکید استاندار در ارتباط با همکاری و هماهنگی بین گروه های تخصصی دانشگاه تبریز و سازمان ها و ارگانهای اجرایی و مدیریتی استان در دفتر شورای دانشکده برنامه ریزی و علوم محیطی دانشگاه تبریز برگزار شد.

یادآور می شود: با توجه به توانمندی های گروه آب و هواشناسی دانشکده برنامه ریزی و علوم محیطی دانشگاه تبریز در ارتباط با "پایش و مونیتورینگ بلادرنگ سیلاب  با تصاویر ماهواره ای ، تعیین مقدار بارش توده هوای های رگباری و تعیین حجم رودخانه های سیلابی" مقرر گردید در جلسات بعدی با دعوت از سایر ارگان ها و سازمانهای ذیربط مانند شهرداری تبریز، مسکن و شهرسازس و مدیریت برنامه و بودجه استان و ... محدوده مورد مطالعه و متدولوژی های مورد توافق طرفین طرح و تصمیم های نهایی اتخاذ شود.

 


نظر شما :