بازدید معاون استاندار استان حکاری کشور ترکیه از دانشگاه تبریز

۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۲:۱۵ کد : ۹۶۳۱ اخبار
تعداد بازدید:۲۱۵۸

معاون استاندار استان حکاری و رئیس اداره کشاورزی و جنگلداری و نیز رئیس اداره منابع طبیعی این استان و هیات همراه به منظور توسعه همکاری های دو جانبه از بخش های مختلف دانشگاه تبریز بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، مدیر همکاریهای علمی و بین المللی دانشگاه تبریز در این ارتباط هدف از سفر هیات ترکیه ای به تبریز و بازید از بخش های مختلف این دانشگاه، را آشنایی با ظرفیت ها و توانمندی های دانشکده کشاورزی  دانشگاه تبریز برای توسعه گسترش همکاری های دو جانبه اعلام کرد.

دکتر سعید شجاعی در ادامه تاکید کرد: دانشگاه تبریز با توجه به پتانسیل های که در حوزه های مختلف به ویژه کشاورزی داشته و دارد، آماده توسعه همکاری با دیگر کشورها و در این میان با کشورهای منطقه و دوست و همسایه کشور ترکیه است.

عزیز گل باشی معاون استاندار استان حکاری کشور ترکیه نیز در حاشیه بازدید از دانشگاه تبریز گفت: استان آذربایجان شرقی با توجه به شرایط و نزدیکی اقلیمی با استان حکاری بستر مناسبی را برای توسعه همکاری های دو جانبه فراهم کرده و در بازدید از بخش های مختلف دانشگاه تبریز نیز ضمن مهیا بودن بسترهای لازم آماده هر گونه توسعه همکاری های مشترک به ویژه استفاده از بذرهای اصلاح شده در دانشکده کشاورزی و نیز بررسی کشت زعفران با همکاری دانشگاه تبریز در استان حکاری هستیم.

یادآور می شود: در این سفر هیات ترکیه ای از آزمایشگاه های دانشکده کشاورزی و ایستگاه خلعت پوشان دانشگاه تبریز بازدید کردند.


( ۲ )

نظر شما :