گرامیداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی در دانشگاه تبریز

۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۰:۱۸ کد : ۹۴۵۷ اخبار
تعداد بازدید:۱۹۳۹

به مناسبت 27 اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، رئیس دانشگاه تبریز در نشستی با مدیر و کارکنان روابط عمومی به نقش و اهمیت این واحد در ارتقا و موفقیت این دانشگاه تاکید و از تلاش های صادقانه کارکنان این حوزه تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر میررضا مجیدی در این آیین با اشاره به نقش جایگاه و منزلت روابط عمومی ها در هر دستگاه و سازمان اظهار داشت: روابط عمومی ها به‌عنوان سیستم و پل ارتباطی بین مردم و مسئولان نقش مهمی در برنامه ریزی ها، تصمیم سازی ها و تصمیم گیری های راهبردی- استراتژیک برعهده دارند.

وی در ادامه، اطلاع رسانی، ترغیب و مشارکت جویی را از دیگر وظایف مهم روابط عمومی ها برشمرد و یادآور شد: روابط عمومی ها با استفاده از دانش روز، تکنیک های نوین و پیشرفته این حوزه می توانند، نقش تاثیرگذار و تعیین کننده ای در ارتقای همه جانبه دستگاه ها و سازمانهای خود ایفا نمایند.

 رئیس دانشگاه تبریز اطلاع رسانی درست و به موقع، شفاف سازی، حفظ اسرار سازمان و مخاطبان، خود داری از نشر اطلاعات کذب و خلاف واقعیت و ... را از دیگر وظایف روابط عمومی ها بیان کرد.

 محسن بابازاده مدیر روابط عمومی دانشگاه تبریز نیز در این آیین که در دفتر رئیس دانشگاه تبریز برگزار شد؛ با ارایه گزارش کوتاهی از این مجموعه گفت: روابط عمومی ها اتاق فکر در هر سازمان و دستگاه به شمار می رود و از این رو با مجهز شدن به ابزارها و شیوه های نوین ارتباطی می توانند، مدیریت سازمان ها را در اتخاذ تصمیم های مناسب برای برآوردن نیازهای مخاطبان آن دستگاه یاری نمایند.

 


( ۱ )

نظر شما :