اجرای «هرکتاب لبخندی بر روی لب کودکان سیل زده» از سوی دانشجویان دانشگاه تبریز

۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۱:۱۲ کد : ۹۴۳۳ اخبار
تعداد بازدید:۷۸۹

دانشجویان دانشگاه تبریز در قالب طرح« هرکتاب لبخندی بر روی لب کودکان سیل زده» به کمک دانش آموزان و کودکان سیل زدگان کشور شتافتند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، در این طرح جمعی از دانشجویان دانشگاه تبریز با اعلام فراخوانی از همه دانشگاهیان این دانشگاه خواسته اند، در یک اقدام خیرخواهانه و در قالب طرح« هرکتاب لبخندی بر روی لب کودکان سیل زده» به کمک دانش آموزان و کودکان سیل زده کشورمان بشتابند.

در این طرح تعدادی از دانشجویان دانشگاه تبریز تصمیم بر جمع آوری کتاب برای سیل زدگان کشور گرفته اند، تا در حد توان کمی از غم و اندوه هموطنان سیل زده بردارند، با امید این که هیچ کودک، نوجوان و جوانی در میهن عزیزمان از حداقل امکانات برای آموزش، که کتاب است محروم نماند.

همین گزارش حاکی است؛ این طرح از 21 اردیبهشت ماه آغاز شده و تا 25  همین ماه ادامه خواهد داشت و علاقمندان برای کمک می توانند، از ساعت ۱۲ الی۱۴به مدیریت امور اجتماعی واقع در ساختمان مرکزی دانشگاه تبریز مراجعه نمایند.

یادآور می شود: پیش از این نیز کمک های نقدی و غیر نقدی دانشگاهیان دانشگاه تبریز از طریق صندوق دریافت وجوهات، چادر و اقلام مورد نیاز و اهدای عواید حاصل از برگزاری جشنواره غذاهای محلی جمع آوری و به سیل زدگان کشورمان ارسال شده بود.


نظر شما :