اجرای ویژه برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و قرآنی در ماه مبارک رمضان در دانشگاه تبریز

۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۰:۰۰ کد : ۹۴۱۲ اخبار
تعداد بازدید:۹۷۴

به مناسبت ماه مبارک رمضان ویژه برنامه‌های متنوع فرهنگی، اجتماعی، هنری و قرآنی از سوی واحدهای مختلف دانشگاه تبریز در این دانشگاه به اجرا در می آید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دانشگاهیان دانشگاه تبریز همانند سال های گذشته برنامه‌های معنوی متعددی برای این ایام در نظر گرفته اند که از جمله آنها می توان به فضا سازی محیطی و آماده سازی مساجد و نمازخانه ها، محفل انس با قرآن کریم، تفسیر قرآن، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه، مسابقه کتابخوانی، سخنرانی ها و نشست هم اندیشی با حضور اساتید و دانشجویان  با محوریت گام دوم انقلاب اشاره کرد.

اجرای ویژه برنامه شب های قدر، اعتکاف دانشجویی، جشن ولادت کریم آل طه، ضیافت افطاری در خوابگاه های دانشجویی، اجرای برنامه شبی درمحضر شهداء در محل یادمان شهدای گمنام  کوه عون بن علی، برپایی نشستی تحت عنوان تبیین جایگاه روزه در سلامت روحی و جسمی انسان و ...  از جمله دیگر برنامه های این ایام اعلام شده است.

همین گزارش حاکی است؛ این برنامه ها از سوی معاونت  فرهنگی و اجتماعی، دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، بسیج اساتید و کارکنان، روابط عمومی و دیگر کانون ها و تشکل های فعال این حوزه در دانشگاه تبریز به اجرا در می آید.


( ۵ )

نظر شما :