در نشستی؛ راه‌های گسترش همکاری‌های مشترک دانشگاه تبریز و سازمان هواشناسی آذربایجان شرقی بررسی شد

۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۴:۱۱ کد : ۹۳۴۳ اخبار
تعداد بازدید:۲۱۵۷

 

راه‌های گسترش همکاری‌های مشترک علمی، آموزشی و تحقیقاتی دانشگاه تبریز و سازمان هواشناسی آذربایجان شرقی در نشستی به میزبانی دانشگاه تبریز مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، در این آیین مدیر کل سازمان هواشناسی استان آذربایجان شرقی به همراه کارشناسان آن سازمان با حضور و دیدار با رییس دانشکده برنامه ریزی و علوم محیطی دانشگاه تبریز و اعضای هیات علمی گروه آب و هواشناسی  این دانشکده راه‌های گسترش همکاری‌های فی مابین را مورد بررسی قرار دادند.

این دیدار حول محور انجام تحقیقات مشترک و ارائه طرح و پیشنهادی کاربردی برای رفع نیاز و مشکلات سایر سازمان ها و نهادهای دولتی و اجرایی در ارتباط با مشکلات اقلیمی نظیر برنامه ریزی برای جلوگیری از خسارات سیلاب، مبارزه با خشکسالی و دیگر مسائل طبیعی و محیطی صورت گرفت.

همیچنین در این آیین پیش نویس تفاهم نامه ای توسط نمایندگان دو طرف تهیه که بعد از تکمیل به امضای روسای دانشگاه تبریز و مدیر کل محترم سازمان آب و هواشناسی استان خواهد رسید و در همین ارتباط و برای شروع کار توافق گردیدکه پروژه ای با عنوان " مدل سازی سیلاب های استان" از سوی محققان و اعضای هیات علمی دو نهاد انجام و پروپوزال آن سریعا آماده و به مقامات مسئول استان ارائه شود.


( ۱ )

نظر شما :