کسب عنوان برگزیده جشنواره ملی زن و علم از سوی عضو هیات علمی دانشگاه تبریز

۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۱:۵۲ کد : ۹۲۳۵ اخبار
تعداد بازدید:۳۱۶۷

دکتر زهرا فتحی رضایی استادیار گروه رفتار حرکتی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تبریز دردومین جشنواره ملی زن و علم (جایزه دکتر مریم میرزاخانی) به عنوان یکی از زنان نخبه کارآفرین علمی این جشنواره انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، این عضو هیات علمی دانشگاه تبریز درگروه علوم انسانی این عنوان را کسب کرده و در این ارتباط نیز از طرف وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به برگزیدگان دومین جشنواره ملی زن و علم اهدا شده است.

دومین جشنواره ملی زن و علم (جایزه دکتر مریم میرزاخانی) با هدف تجلیل از زنان نخبه و فعال علمی، فرهنگی و اجتماعی، توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با همکاری معاونت ریاست‌جمهوری در امور زنان و خانواده و سایر نهادهای ذی‌ربط؛ با حضور دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، دکتر معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، دکتر عبدالرضا باقری قائم مقام وزیر علوم، دکتر غلامرضا غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و ... با تجلیل از ۱۸ زن موفق در عرصه‌های علمی، فرهنگی و اجتماعی در تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار شد.

همین گزارش حاکی است؛ برگزیدگان جشنواره فوق از ۶ گروه فنی مهندسی، کشاورزی، محیط زیست و دامپزشکی، علوم پزشکی، علوم انسانی، علوم پایه و هنر در سه گروه سنی زیر ۴۰ سال، ۴۰ سال تا ۶۵ سال و بالای ۶۵ سال مورد تجلیل قرار گرفتند.

 

 


( ۲ )

نظر شما :