دوازدهمین جشنواره حرکت در دانشگاه تبریز گشایش یافت

۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۶:۴۹ کد : ۹۲۱۰ اخبار تصویری
تعداد بازدید:۱۹۹۵

دوازدهمین جشنواره حرکت دانشگاه تبریز در سه بخش استانی، درون دانشگاهی و خارج از کشور ظهر امروز با حضور پروفسور رمضان کورکماز رئیس اتحادیه دانشگاه‌های منطقه قفقاز، در نگارخانه شهید آوینی این دانشگاه آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر میررضا مجیدی رئیس دانشگاه تبریز در آیین گشایش این نمایشگاه ضمن خوشامدگوئی به شرکت کنندگان در این جشنواره، جشنواره حرکت را نماد بارز همدلی و همکاری دانشجویان برای انجام کارهای علمی و تحقیقاتی بیان کرد و اظهار داشت: جشنواره حرکت در دانشگاه ها به نوعی سرآغازی برای حرکت از فردگرائی به کارگروهی و تمرین احترام به پیشرفت ها و تفکرات همدیگر جهت رسیدن به مراحل بالای پیشرفت و کمال است.

وی در ادامه با بیان این نکته که ما در چند روز اخیر شاهد فعالیت مداوم و خستگی ناپذیر دانشجویان برای آماده سازی مقدمات برگزاری این جشنواره بودیم، خاطر نشان کرد: برگزاری چنین جشنواره هایی در سطح دانشگاه ها می تواند، علاوه بر تقویت نشاط و سرزندگی در میان دانشجویان، موجب افزایش روحیه تعامل و همکاری تیمی با یکدیگر برای رسیدن به هدف والای مشترک گردد. 

دکتر مجیدی با بیان اینکه در جشنواره امسال علاوه بردانشگاه های استان آذربایجانشرقی، شاهد حضور دو گروه از دانشگاه های کشورهای منطقه هستیم، تصریح کرد: در این دوره از جشنواره از دانشگاه ایغدیر کشور ترکیه و دانشگاه اقرار شهرگنجه از کشور جمهوری آذربایجان حضور دارند.

به گفته وی با این روند امید می رود در آینده نزدیک این جشنواره بتواند، موجب گسترش بیش از پیش همکاری علمی و پژوهشی دانشگاه های منطقه را فراهم نمایید.

همین گزارش حاکی است؛ دوازدهمین دوره جشنواره دانشجویی حرکت با شرکت73 انجمن علمی از دانشگاه تبریز در 40 غرفه از دانشگاه های تبریز، دانشگاه آزاد اسلامی تبریز، دانشگاه بناب، دانشگاه جامع علمی و کاربردی، دانشگاه پیام نور و ... تا چهارم اردیبهشت ماه سال جاری برای بازدید علاقمندان در محل نگارخانه شهید آوینی دانشگاه تبریز دایر شده است.


( ۱۴ )

نظر شما :