تجمع دانشگاهیان دانشگاه تبریز در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۵:۵۰ کد : ۹۱۴۶ اخبار
تعداد بازدید:۴۱۷۰

 

دانشگاهیان دانشگاهیان دانشگاه تبریز، ظهر امروز در تجمع اعتراض‌آمیز در مقابل مسجد بزرگ این دانشگا، اقدام ضد ایرانی دولت آمریکا در قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در فهرست گروه های تروریستی را محکوم کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، رئیس دانشگاه تبریز در این آیین با اشاره به سابقه 40 سال  دشمنی و توطئه چینی استکبار جهانی، علیه ملت و دولت ایران اظهار داشت: توطئه های آمریکا بعد از انقلاب همواره با رشادت ها و از جان گذشتگی های سپاه خنثی شده است و بر همین اساس سپاه که به عنوان یک نیروی مقتدر که بدنه اصلی آن مردم  است، مورد کینه دولت آمریکا قرار گرفته است.

دکتر میر رضا مجیدی در ادامه ترورهای کوردلانه در اوایل انقلاب، حمله به هواپیمای مسافربری، ایجاد تحریم های شدید اقتصادی و تشکیل و حمایت از گروه های تروریستی داعش را از جمله برنامه های آمریکا در قبال ملت  ایران  بیان کرد و افزود: با ازخودگذشتگی سپاه و سایر اقشار مردم ایران همه این توطئه ها با شکست مواجه شده و در زمان حاضر نیز همگان وظیفه داریم، با حفظ وحدت کلمه توطئه دشمن  صهیونیستی را ناکام  بگذاریم و از تصمیم های مسئولان کشور در حمایت از سپاه پشتیبانی نمائیم.

حجت الاسلام محمد انوری مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز نیز در این مراسم  با اشاره به رفتارهای متناقض آمریکا در طول تاریخ کشورمان گفت: آمریکا با سرپوش گذاشتن بر جنایات آل سعود و چشم پوشی از نقض حقوق بشر و فقدان  دموکراسی در عربستان، هم اکنون در تجهیز نیروگاه اتمی عربستان است، در حالیکه به بهانه رفع خطر انرژی هسته ای ایران سالیان متمادی است تحریم های شدید علیه ایران اعمال کرده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه آمریکائیها عامل ایجاد داعش در منطقه بودند، تصریح کرد: دولت آمریکا به بهانه  مبارزه با داعش به منطقه حمله کرد، اما در عمل این سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بود که داعش را از بین برد.

 به گفته وی سپاه یک نیروی نظامی رسمی و ثبت شده در عرصه بین المللی است و نباید به واسطه رفتارهای نابخردانه رئیس جمهور آمریکا مورد تحریم  قراربگیرد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز اضافه کرد: سپاه در دل ما ایرانیان جا دارد و ما با افتخار خود مان را سپاهی می دانیم و از سپاه حمایت می کنیم.

یادآور می شود: در پایان این مراسم همچنین بیانیه دانشگاهیان دانشگاه تبریز، در اقدام ضد ایرانی دولت آمریکا در قرار دادن سپاه پاسداران ایران در فهرست گروه های تروریستی قرائت شد.

 


( ۱۱ )

نظر شما :