فاز دوم مهمان سرای دانشگاه تبریز افتتاح شد

۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۵:۵۳ کد : ۹۰۷۸ اخبار
تعداد بازدید:۴۶۳۴

در آستانه سال جدید شمسی، آیین افتتاح فاز دوم مهمان سرای دانشگاه تبریز با حضور هیات رئیسه و جمعی از مدیران این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، کامران خان ماکو مدیر منابع انسانی، اداری و پشتیبانی در این آیین گفت: در راستای ایجاد و توسعه زیرساخت های رفاهی برای اسکان میهمانان داخلی و خارجی دانشگاه در ایام مختلف سال، فاز دوم مهمان سرا افتتاح گردید.

مدیر منابع انسانی، اداری و پشتیبانی افزود: این فاز در یک طبقه و با زیربنایی به مساحت 750 متر، با اعتباری به ارزش 5 میلیارد ریال، در طی یک و نیم ماه آماده شده و با انجام این طرح توسعه و در قالب فاز دوم، هفت سوئیت 80 و 125 متری لوکس، به ساختمان مهمان سرا افزوده شده است.

کامران خان ماکو اضافه کرد: این طرح توسط مجموعه مدیریت منابع انسانی، اداری و پشتیبانی و همکاری و مساعدت مدیریت امور فنی و نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه تبریز ساخته و تجهیز شده است.

وی با تاکید بر ادامه روند مهیا سازی و پیگیری طرح های رفاهی برای دانشگاهیان یادآور شد: انجام مراحل مطالعات اولیه و عقد قرارداد با بخش خصوصی در راستای ساخت و راه اندازی مجتمع رفاهی در شهر پره سر استان گیلان از دیگر برنامه های پیش روی این مدیریت در سال آینده خواهد بود.

 

 


( ۱۷ )

نظر شما :