نمایشگاه خیریه« عیدونه» در دانشگاه تبریز گشایش یافت

۱۸ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۴:۰۴ کد : ۹۰۰۴ اخبار
تعداد بازدید:۲۷۹۵

 

دوازدهمین بازارچه خیریه تحت عنوان «عیدونه» امروز با حضور جمعی از مدیران و دانشجویان دانشگاه تبریز در نگارخانه شهید آوینی این دانشگاه گشایش یافت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، نمایشگاه خیریه عیدونه از سوی کانون خیریه آینه این دانشگاه در 15  غرفه از آثار هنری و صنایع دستی دانشجویان با هدف تشویق دانشجویان و دانشگاهیان برای مشارکت در فعالیت‌های امور خیریه، کمک به کودکان بی سرپرست و بد سرپرست و به ویژه کودکان مبتلا به سرطان بیمارستان کودکان تبریز، کمک به قشر نیازمند جامعه برای بازدید علاقمندان دایر شده است.

آشپزی، گل و گیاه، عکاسی، غرفه شما، آب و آینه، کاریکاتور، فال، فرفره، قاب و تخم مرغ، کارت پستال، ویترای و سفال و... از جمله غرفه‌های اصلی این نمایشگاه است.

همین گزارش حاکی است: عواید حاصل از فروش آثار هنری و فرهنگی این نمایشگاه و به ویژه کمک های خیریه جمع شده در این نمایشگاه برای امور خیریه از جمله برای کمک به کودکان مبتلا به سرطان، کودکان بی سرپرست و بد سرپرست اعطا خواهد شد.

این نمایشگاه از امروز لغایت 22 اسفندماه از ساعت 9:30 صبح تا 17:30 بعداز ظهر برای بازدید علاقمندان دایر شده است.

یادآور می شود: کانون آینه دانشگاه تبریز در سال 86 با هدف بررسی و تبیین علمی و جامعه شناسی مسئله فقر در سطح دانشگاه و جامعه و ارائه راهکارهای مبارزه با آن و تلاش برای رسیدن به جامعه‌ای با شاخص‌های فرهنگی بالا، آشناسازی قشر دانشجو با مسئله محرومیت‌زدایی، ترویج فرهنگ نوع دوستی در بین دانشجویان و آسیب‌شناسی گروه‌های نیازمند در جامعه فعالیت خود را در این دانشگاه آغاز کرده و در حال حاضر 500  نفر عضو فعال دارد.

 


( ۳ )

نظر شما :