مسابقات ورزشی اساتید و کارکنان دانشگاه تبریز با معرفی تیم ها و نفرات برتر بکار خود پایان داد

۱۲ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۷:۵۲ کد : ۸۹۶۲ اخبار
تعداد بازدید:۲۳۰۱

 

  مسابقات ورزشی اساتید و کارکنان دانشگاه تبریز با حضور گسترده تیم ها از بخش های مختلف این دانشگاه، با معرفی تیم ها و نفرات برتر بکار خود پایان داد.

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر سعید اهری زاد مدیر تربیت بدنی دانشگاه تبریز در این باره با تاکید بر اینکه مسابقات ورزشی اساتید و کارکنان هرساله به مناسبت بزرگداشت  ایام الله دهه فجر با حضور گسترده دانشگاهیان این دانشگاه برگزار می شود، اظهار داشت: این دوره از مسابقات ورزشی در کل در هشت رشته در دو بخش آقایان(فوتسال، والیبال، بدمینتون و شطرنج) و بانوان (شنا، آمادگی جسمانی، دارت  و هفت سنگ) برگزار شد.

وی در ادامه با اشاره به نتایج مسابقات در بخش آقایان افزود: در مسابقات فوتسال کارکنان که  با شرکت 10 تیم  در دو گروه پنج تیمی برگزار شد که بعد از برگزاری مسابقات گروهی و حذفی، دیدار نهایی مسابقات فوتسال کارمندان دانشگاه تبریز؛ بین تیم های مدیریت حراست و سازمان مرکزی الف برگزار شد که در نهایت تیم مدیریت حراست با ۳ گل تیم سازمان مرکزی الف را مغلوب کرد و قهرمان شد.

به گفته وی در دیدار رده بندی هم تیم دامپزشکی(امورفنی) با نتیجه ۵ بر صفر سازمان مرکزی ب را مغلوب نمود و مقام سوم را به دست آورد.

 مدیر تربیت بدنی دانشگاه تبریز اضافه کرد: در مسابقات فوتسال اساتید این دانشگاه که با شرکت ۶ تیم از دانشکده های علوم ریاضی، انسانی، علوم طبیعی، دامپزشکی، کشاورزی و منابع طبیعی اهر و مهندسی برق و کامپیوتر به صورت دوره ای برگزار شد که در پایان تیم دانشکده علوم ریاضی موفق شد مقام اول این دوره مسابقات ر را به دست آورد و تیم دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی اهر مقام دوم را کسب کرد.

وی افزود: تیم دانشکده علوم انسانی نیز با ۷ امتیاز و تفاضل گل بیشتر سوم و تیم دانشکده علوم طبیعی با ۷ امتیاز و تفاضل گل  کمتر نسبت به علوم انسانی مقام چهارم را به دست آورد.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه تبریز همچنین یادآور شد: در رشته والیبال نیز که  به صورت مشترک میان اساتید و کارکنان این دانشگاه برگزار شد، که در نهایت تیم اساتید دانشکده کشاورزی، قهرمان مسابقات والیبال کارکنان دانشگاه تبریز شد و تیم مدیریت امور دانشجویی دوم و تیم دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی اهر هم سوم شد.

وی با بیان اینکه در بخش آقایان درمسابقات رشته بدمینتون که با شرکت ۱۲ نفر از کارکنان دانشگاه برگزار شد، گفت: در این دوره مسابقات عسگر عبدالهی نفر اول و محمد شاهرودی دوم و محرم مصطفی پور سوم شدند.

به گفته وی در مسابقات شطرنج هم محرم مصطفی پور مقام نخست را کسب کرد و محمد شاهرودی و محمد سلماسی زاده مقام های دوم و سوم این دوره مسابقات را بدست آوردند.

اهری زاد، در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به نتایج مسابقات در بخش بانوان نیز با بیان اینکه در این دوره بیش از۷۰ نفر از بانوان در رشته های شنا، آمادگی جسمانی، دارت و هفت سنگ به رقابت پرداختند، خاطر نشان کرد: در مسابقات آمادگی جسمانی در رده سنی زیر45 سال؛ صغری حاتم زاده مقام اول، فاطمه حسینی پور مقام دوم و فائزه استادی و فرزانه کیومرزی مشترکا مقام سوم  و در رده سنی بالای 45سال نیز سیما مقدم  مقام اول، فریده مختاری  مقام دوم  و باهره پاسبانی مقام سوم را کسب نمودند.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه تبریز با تاکید بر اینکه در رشته دارت هم با حضور 40 نفر از بانوان این دانشگاه برگزار شد، افزود: در این رشته فاطمه موسایی ، رقیه عبدی پور  و رقیه اسدزاده به ترتیب مقام های اول تا سوم را بدست آوردند.

وی یادآور شد: در رشته شنا و ماده ۳۳ متر آزاد، صغری حاتم زاده مقام اول، فرزانه کیومرزی مقام دوم و فاطمه حسینی پور مقام سوم و در ماده ۳۳ متر قورباغه هم فاطمه حسینی پور مقام اول، صغری حاتم زاده مقام دوم و ندا کفاش مقام سوم را کسب نمودند.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه تبریز تصریح کرد: در رشته هفت سنگ هم تیم ( فاطمه عدیمی- ندا بصیر)  مقام اول را بدست آورد و تیم ( فرزانه کیومرزی-فاطمه حسینی پور) مقام دوم و تیم( صغری حاتم زاده- رقیه اسدزاده) مقام سوم این دوره مسابقات  را کسب کردند.

به گفته وی مسابقات ورزشی اساتید و کارکنان و دانشجویان همه ساله در دانشگاه تبریز برگزار می شود که در ماه گذشته نیز بیست و چهارمین جشنواره ورزشی بین دانشکده ای دانشجویان دختر و پسر این دانشگاه بیشتر با هدف گسترش فرهنگ حرکت و ورزش جهت افزایش نشاط عمومی در بین دانشجویان و جذب و مشارکت در برنامه های سازنده و فعالیت های فراگیر ورزشی برای تقویت روحیه، ایجاد شور و نشاط و شادابی و همچنین توسعه فعالیت های ورزشی و رقابت های سالم بین دانشکده ها با شرکت بیش از1500 نفر از دانشجویان دختر و پسر (برادران در 12 رشته ورزشی و خواهران نیز در 10 رشته ورزشی) از 20 دانشکده برگزار شد.

 


( ۱ )

نظر شما :