کارگاه آموزشی آشنایی با اسناد خزانه اسلامی در دانشگاه تبریز برگزار شد

۰۴ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۲:۴۷ کد : ۸۸۷۸ اخبار
تعداد بازدید:۱۷۴۲

 

کارگاه آموشی تحت عنوان« آشنایی با اسناد خزانه اسلامی» با حضور مدیران و کارشناسان طرح و برنامه، امورمالی و امورفنی دانشگاه های منطقه 3 کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز رضا دهقانی مدیر بودجه، تشکیلات، تحول اداری و بهره وری دانشگاه تبریز در این باره گفت: این کارگاه با هدف دانش افزایی وآشنایی بیشتر مدیران و کارشناسان طرح و برنامه، امورمالی و امور فنی دانشگاه های منطقه 3 کشور با حضور 55 نفر برگزار شد.

به گفته وی در این کارگاه آموزشی یک روزه دکتر مهدی بنائی مدیرکل بدهی ها و تعهدات عمومی وزارت اقتصاد و دارائی ضمن بیان توضیحاتی مبسوط در خصوص ماهیت و کارکرد اسنادو اوراق خزانه، انواع اوراق و فرایند های انتشار اوراق به بیان قوانین و دستورالعمل های نحو استفاده و واگذاری اوراق خزانه اسلامی پرداخت.

دهقانی یادآور شد: در ادامه این کارگاه دکتر بنانی ضمن تشریح جایگاه اسناد خزانه اسلامی در برنامه  پنجساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و قانون برنامه بودجه سال1397کل کشور، درخصوص تبصره ها و بندهای مربوط به اسناد خزانه اسلامی و انواع اسناد خزانه منتشرشده و همچنین نحوه استفاده از اوراق تسویه (تهاتر)و اهمیت تسویه بدهی های دولتی از طریق سازو کار اوراق مذکور توضیحات کاملی ارائه کرد.

بر پایه همین گزارش؛ در پایان این کارگاه آموزشی به سوالات کارشناسان حاضر در نشست و همچنین موارد ابهامی از سوی مدرس این دوره پاسخ داده شد.

 


نظر شما :