بازارچه تولیدات دانشجویی «چرتکه» در دانشگاه تبریز گشایش یافت

۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۶:۱۴ کد : ۸۸۲۶ اخبار
تعداد بازدید:۲۹۹۰

 

بازارچه عرضه و فروش تولیدات دانشجویی تحت عنوان« چرتکه»  امروز با حضور رئیس دانشگاه تبریز، مدیر کل اداره امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی و جمعی از اساتید و دانشجویان دانشگاه تبریز در نگارخانه شهید آوینی این دانشگاه گشایش یافت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تبریز در حاشیه گشایش این نمایشگاه با اشاره به اهداف برپایی این نمایشگاه گفت: این بازارچه با هدف ایجاد فضای نشاط و امید در بین دانشجویان و همچنین با تاکید بر ترویج و توسعه کسب و کار و تقویت کارآفرینی دانشجویان و در راستای تفاهم نامه مشترک بین دانشگاه تبریز، اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برپا شده است.

دکتر سجاد توحیدی در خصوص لزوم برگزاری این بازارچه در دانشگاه خاطر نشان کرد: برگزاری این بازارچه در راستای هدف گزاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  و طرح تقسیم کار ملی برای جریان سازی در حوزه اشغال و کارآفرینی در جهت کاهش آسیب های اجتماعی برگزار می شود.

وی اضافه کرد: در این بازارچه 30 غرفه دانشجویی با موضوع های صنایع دستی، سوغات استان آذربایجان شرقی، ترویج گردشگری، هنرهای تجسمی و پوشش ایرانی و اسلامی برای بازدید علاقمندان ارایه شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تبریز تصریح کرد: این نمایشگاه  از 27 بهمن الی 7 اسفندماه سالجاری از ساعت 8 صبح لغایت 16 عصر در نگارخانه شهید آوینی واقع در ساختمان مرکزی دانشگاه برای بازدید دانشگاهیان دایر شده است.

یادآور می شود: بازارچه تولیدات دانشجویی «چرتکه» توسط کانون کارآفرینی دانشگاه با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تبریز برگزار می شود.

 


( ۱ )

نظر شما :