معاون جدید فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تبریز منصوب شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۵:۳۹ کد : ۸۷۶۰ اخبار
تعداد بازدید:۵۶۵۷
معاون جدید فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تبریز منصوب شد

طی حکمی از سوی دکتر میر رضا مجیدی، رئیس دانشگاه تبریز، دکتر سجاد توحیدی عضو هیات علمی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تبریز به سمت معاون فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، در حکم انتصاب دکتر توحیدی آمده است: با توجه به سوابق و تجارب ارزنده و مراتب تخصص و تجارب جناب عالی و به استناد مفاد ماده 5 از آیین نامه جامع مدیریت دانشگاه ها، به موجب این حکم، با حفظ سمت آموزشی و اجرایی به مدت دو سال به سمت سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تبریز تعیین می شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و جلب مشارکت همکاران و صاحب نظران در عرصه فرهنگی و اجتماعی دانشگاه در حسن انجام این مسئولیت خطیر موفق و موید باشید.

دکتر سجاد توحیدی، فارغ التحصیل دانشگاه صنعتی شریف و عضو هیات علمی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تبریز است و چاپ 35 مقاله در مجلات ISI و علمی پژوهشی، ارایه 26 مقاله در همایش های ملی و بین المللی، تالیف یک جلد کتاب و مشارکت در انتشار دو جلد کتاب، مشاور فرهنگی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر و مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تبریز و ... از جمله سوابق علمی و اجرایی وی است.


( ۲۰ )

نظر شما :