رییس سابق دانشگـاه تبریـز دارفانی را وداع گفت

۰۱ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۵:۰۱ کد : ۸۶۲۳ اخبار
تعداد بازدید:۶۴۱۶

 

دکتر«حسن باروقی»، یکی از روسای سابق دانشگـاه تبریـز بعد از انقلاب اسلامی و استاد بازنشستـه دانشکده کشـاورزی در اثر کهولت سنی دعوت حق رالبیک گفت و راهی دیار آخرت شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر میررضا مجیدی رئیس دانشگاه تبریز در آیین وداع دانشگاهیان با این استاد فقید ضمن تسلیت به خانواده و سایر بازماندگان وی و به ویژه دانشگاهیان این دانشگاه گفت: دکتر باروقی در طول خدمت خود در دانشگاه تبریز، خدمات ارزنده و تاثیرگذاری انجام داده که امروزه به پاس خدمات شایسته وی از این استاد به نیکی  و بزرگی یاد می کنند.  

مراسم وداع دانشگاهیان دانشگاه تبریز با این استاد صبح امروز قابل دانشکده کشاورزی این دانشگاه برگزار شد و بعد از آن آیین تشییع آن مرحوم در آرامستان وادی رحمت برگزار و سرانجام در همان مکان به خاک سپرده شد.

دکتر حسن باروقی دکتری خود را در رشته حشره شناسی کشاورزی از کشور فرانسه دریافت و بعد از آن نیزدر سال 1344 در دانشگاه تبریز مشغول به کار شده بود.

وی بین سال های ۱۳۵۹-۱۳۵۸ ریاست دانشگاه تبریز را بر عهده داشت. از جمله دیگر سوابق اجرای و آموزشی این استاد می توان به راه اندازی گروه گیاه پزشکی، انتخاب مدیر گروه، معاون اداری و مالی دانشکده کشاورزی و ... اشاره کرد که در سال 1375 از گروه گیاه پزشکی دانشکده کشاورزی دانشگاه تبریز بازنشسته شده بود.

 


( ۷ )

نظر شما :