به میزبانی دانشگاه تبریز؛ نشست روسای کانون های صندوق بازنشستگی کشوری آذربایجانشرقی برگزار شد

۰۱ بهمن ۱۳۹۷ | ۰۹:۲۰ کد : ۸۶۱۹ اخبار
تعداد بازدید:۲۵۳۴

 

نشست  روسای کانون های صندوق بازنشستگی کشوری استان آذربایجان شرقی به منظور بررسی و ارایه راهکار برای حل مشکلات  و مسائل جاری بازنشستگان با  شرکت  بیش از 30 عضو به  میزبانی کانون  بازنشستگان دانشگاه تبریز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، بهروز  قاسمی مدیر صندوق بازنشستگی استان  آذربایجانشرقی در این آیین ضمن  تقدیر و تشکر از میزبانی کانون بازنشستگان  دانشگاه  تبریز، گزارشی از  عملکرد  و اقدامات اخیر صندوق در زمینه  تقویت  بیمه  تکمیلی بازنشستگان، بیمه  تکمیلی ایثارگران و انجام  هماهنگی برای  رفع  موانع موجود، تلاش برای افزایش موارد شمول  بیمه  تکمیلی بازنشستگان  را ارائه نمود.

وی در ادامه با  اشاره  به  انجام  فعالیت  و مکاتبات  در خصوص انجام  همسان سازی حقوق  و مزایای بازنشستگان   با مراجع  ذیربط افزود: در این خصوص داشتن وحدت رویه و هفکری بین اعضاء کانون برای پیشبرد  اهداف ضروری است.

قاسمی همچنین در بخش دیگر سخنان خود با اشاره  به  تجربه موفق کانون  در زمینه  انجام  مسافرت های زیارتی و  سیاحتی داخل کشور از مکاتبات و هماهنگی با  مراجع  ذیربط برای سفر به  عتبات  عالیات  در آینده  نزدیک  خبرداد  و یادآور شد: بر این اساس نیز به محض تکمیل فرایند کار، هماهنگی های لازم جهت  بهرمندی اعضاء اطلاع رسانی خواهد  شد.

محمد باغبان نماینده کانون بازنشسنگان دانشگاه تبریز نیز در این نشست ضمن  خیر مقدم به شرکت کنندگان خواستار تدوین راهکارهای جدید و علمی در زمینه  رفع  مشکلات موجود بازنشستگان  شد، 

وی در ادامه با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت و توانمندی های دانشگاه های استان و در راس آنها از دانشگاه تبریز به نفع بازنشستگان بهره مند شد، تصریح کرد: در این ارتباط می توان از دیدگاه و نظرات  علمی و  دانشگاهی در زمینه  مشاوره  حقوقی، مدیریت  بیمه و سایر امور جهت افزایش رفاه  حال جامعه  بازنشستگان بهره مند شد.

همین گزارش حاکی است: در ادامه  نشست روسای کانون های شرکت کننده  از سطح  استان به  بحث و گفتگو  در خصوص بهبود  عملکردها و ارایه راهکارهای عملی برای حل مشکلات  و مسائل جاری بازنشستگان  پرداختند.

 


( ۲ )

نظر شما :