انتصاب معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تبریز به عنوان رئیس شورای هماهنگی فعالیت های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه های استان آذربایجان شرقی

۳۰ دی ۱۳۹۷ | ۱۴:۵۳ کد : ۸۶۱۶ اخبار
تعداد بازدید:۲۱۴۳

 

دکتر محمدرضا حسین زاده معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تبریز به عنوان« رئیس شورای هماهنگی فعالیت های فرهنگی و اجتماعی» دانشگاه های استان آذربایجان شرقی منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، در این ارتباط از سوی دکتر غلامرضا غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی و رئیس شورای هماهنگی فعالیت های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری حکمی صادر شده است که در آن آمده است: با استناد به ماده 4 آیین نامه شورای هماهنگی فعالیت های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ها و نظر به سوابق علمی و مدیریتی حضرت عالی در حوزه فرهنگی و اجتماعی به این وسیله به عنوان« رئیس شورای هماهنگی فعالیت های فرهنگی و اجتماعی» استان آذربایجان شرقی منصوب می شوید.

امید است در پرتو توجه خاصه حضرت ولی عصر(عج) و همکاری دیگر اعضای محترم شورا در پیشبرد اهداف دانشگاه موفق باشید.

دکتر محمدرضا حسین زاده استاد گروه علوم زمین دانشکده علوم طبیعی است. مدیریت جذب استان آذربایجان شرقی، معونت آموزشی دانشکده علوم طبیعی، چاپ 65 مقاله در مجلات ISI و علمی پژوهشی، ارایه بیش از80  مقاله در همایش های ملی و بین المللی و اجرای 9 طرح تحقیقاتی برون دانشگاهی از جمله سوابق علمی و اجرایی وی است.


( ۱ )

نظر شما :