در ششمین جشنواره ملی حمایت از تولید ملی (حاتم)؛ استاد دانشگاه تبریز نشان لیاقت دریافت کرد

۲۵ دی ۱۳۹۷ | ۱۵:۵۵ کد : ۸۵۹۶ اخبار
تعداد بازدید:۳۲۸۸

 

دکتر میر بیوک احقاقی، دانشیار دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه تبریز در ششمین جشنواره ملی حمایت از تولید ملی (حاتم) به پاس بیش از سه دهه فعالیت برجسته و پایدار در این حوزه تندیس نشان لیاقت دریافت کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، جشنواره ملی حمایت از تولید ملی (حاتم)در راستای منویات مقام معظم رهبری و نام گذاری سال ۹۷ با عنوان حمایت از کالای ایرانی به منظور معرفی و تجلیل از مدیران  ارزش آفرین کشور در بخش های خصوصی و دولتی برگزار شد.

 دکتر احقاقی هم اکنون مدیر عامل شرکت پمپ سازی نوید سهند و عضو هیئت علمی دانشکده مکانیک دانشگاه تبریز است که اخیرا نیز نشان عالی مدیر سال را دریافت و به عنوان پیشکسوت نمونه صنعتی استان آذربایجان شرقی انتخاب شده بود.

خاطر نشان می شود: دکتر میر بیوک احقاقی، دانشیار گروه آموزشی مکانیک دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه تبریز بوده و  چاپ از 17 مقاله در مجلات ISI و علمی پژوهشی، ارائه 15 مقاله در همایش های ملی و بین المللی، ارائه 3  طرح پژوهشی، انتخاب به عنوان کارآفرین برتر استان در سالهای 91 و 92، انتخاب به عنوان کار آفرین برتر کشور در سال 91 و مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه تبریز از جمله سوابق علمی و اجرایی وی است.


نظر شما :