کارگاه آموزشی روابط عمومی آنلاین و خبر نویسی پیشرفته در دانشگاه تبریز برگزار می شود

۲۵ دی ۱۳۹۷ | ۰۹:۵۳ کد : ۸۵۸۷ اخبار
تعداد بازدید:۲۰۲۳

کارگاه آموزشی روابط عمومی آنلاین و خبر نویسی پیشرفته در فضای وب به سبک رویترز 4 بهمن ماه سال جاری از سوی مدیریت روابط عمومی دانشگاه تبریز به میزبانی این دانشگاه برگزار می شود.

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، محسن بابازاده مدیر روابط عمومی دانشگاه تبریز با اعلام این خبر گفت: کارگاه آموزشی روابط عمومی آنلاین و خبر نویسی پیشرفته در فضای وب به سبک رویترز با حضور و تدریس دکتر علیرضا عبداللهی‌نژاد، مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار خواهد شد که وی، دانش آموخته دکتری علوم ارتباطات در دانشگاه علامه طباطبایی و عضو هیات علمی دانشکده علوم ارتباطات این دانشگاه است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه این کارگاه آموزشی ویژه مدیران و کارشناسان روابط عمومی و مدیران رسانه ها و خبرگزاری ها است، تصریح کرد: به شرکت کنندگان گواهی نامه آموزش کارکنان دولت از سوی سازمان برنامه و بودجه آذربایجان شرقی و دانشگاه تبریز اعطاء خواهد شد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه تبریز با بیان اینکه علاقمندان برای شرکت و ثبت نام تا 30دی ماه 1397 فرصت دارند، یادآور شد: متقاضیان برا ی کسب اطلاعات بیشترمی توانند به وب سایت روابط عمومی دانشگاه تبریز به آدرس news.tabrizu.ac.ir/fa/form/133  مراجعه نمایند.

به گفته وی از آنجایی که روابط عمومی در عصر نوین هم هنر است هم علم، از این رو ضروری است با برپایی چنین کارگاه های آموزشی با دانش روز این حوزه آشنایی بیشتر داشته باشیم.


( ۱ )

نظر شما :