دیدار اعضای سیاستگذاری همایش ملی انقلاب اسلامی با امام جمعه تبریز

۲۲ دی ۱۳۹۷ | ۰۹:۴۹ کد : ۸۵۵۸ اخبار
تعداد بازدید:۲۱۶۱

جمعی از اعضای سیاستگذاری برگزاری همایش ملی انقلاب اسلامی در دانشگاه تبریز با حجت‌الاسلام دکتر آل‌هاشم دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، در این دیدار حجت‌الاسلام دکتر سعید علیزاده دبیر اجرایی همایش ملی انقلاب اسلامی با ارایه روند اجرای این همایش گفت: تا به امروز حدود 184 مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده که تا 25 دی ماه مهلت ارسال مقالات به همایش ملی انقلاب اسلامی؛ کارآمدی، فرصتها و چالشها تمدید شده است.

دکتر میررضا مجیدی  رئیس دانشگاه تبریز نیز در این آیین با اشاره به اینکه همایش ملی انقلاب اسلامی با حضور محققان و فعالان این حوزه برگزار می شود، گفت: برگزاری این همایش  دردهه فجر امسال که همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است، بهترین فرصت برای ارایه بخشی از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران خواهد بود.

رئیس دانشگاه تبریز  افزود: بعد از انقلاب دستاوردهای انقلاب در حوزه های مختلف از جمله  اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و به خصوص رشد توسعه علم و فناوری در منطقه و جهان چشمگیر بوده و از این رو باید این دستاوردها با تدوین برنامه های مختلف برای نسل امروز بازگو شود.

حجت‌الاسلام دکتر سیدمحمدعلی آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی نیز در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از برگزارکنندگان این همایش در دانشگاه تبریز گفت: برگزاری چنین همایشی در شرایط امروز برای ارایه دستاوردهای انقلاب ضروری است.

امام جمعه تبریز یادآور شد: با تدابیری که اعضای سیاستگذاری در برگزاری همایش ملی انقلاب اسلامی در نظر گرفته اند به نظر می رسد، کار بسیار ارزشمند و ماندگاری خواهد بود.

یادآور می شود: همایش ملی انقلاب اسلامی با هدف پرداخت علمی به کارنامه‌ چهل ساله انقلاب اسلامی و با محوریت«گفتمان انقلاب اسلامی و کارآمدی» برگزار و شامل موضوعاتی چون «مشارکت سیاسی، کارآیی و اثربخشی دولت، انقلاب اسلامی و توزیع قدرت، انقلاب اسلامی و حقوق شهروندی، انقلاب اسلامی و حاکمیت قانون، انقلاب اسلامی و قانونگذاری، انقلاب اسلامی و پاسخگویی، انقلاب اسلامی شفافیت، انقلاب اسلامی و عدالت، انقلاب اسلامی و حوزه عمومی» است.


( ۱ )

نظر شما :