کارگاه آموزشی مداخله در شکست های عاطفی در دانشگاه تبریز برگزار شد

۱۷ دی ۱۳۹۷ | ۱۶:۰۹ کد : ۸۵۴۵ اخبار
تعداد بازدید:۲۸۸۳

کارگاه آموزشی مداخله در شکست های عاطفی ( بایدها و نبایدها در روابط دختر و پسر) ویژه درمانگران در دانشگاه تبریز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر شهرام واحدی رئیس مرکز مشاوره دانشجویی دانشگاه تبریز با اعلام این خبر گفت: با توجه به شیوع قابل توجه شکست عاطفی در بین دانشجویان لزوم شناخت، آموزش و مداخله مناسب برای قشر دانشجو به دلیل حساسیت های زیاد ضروری به نظر می رسد.

رئیس مرکز مشاوره دانشجویی دانشگاه تبریز افزود: لذا بدلیل اهمیت ویژه  مقابله با آسیب های اجتماعی و ناهنجاری ها در فضاهای دانشگاهی( جلوگیری از خودکشی، افسردگی، افت عملکرد تحصیلی و ...)، برگزاری این کارگاه آموزشی در ارتقاء سطح دانش روسا و کارشناسان مراکز مشاوره مثمرثمر است.

این کارگاه با تدریس دکتر شهرام واحدی رئیس مرکز مشاوره دانشجویی دانشگاه تبریز  و دکتر علی عیسی زادگان رئیس مرکز مشاوره دانشگاه ارومیه و دکتر رحیم یوسفی رئیس مرکز مشاوره شهید مدنی آذربایجان برگزار شد.

یادآور می شود: کارگاه آموزشی مداخله در شکست های عاطفی ( بایدها و نبایدها در روابط دختر و پسر) ویژه درمانگران برای روسا، مشاوران و روانشناسان مرکز مشاوره دانشگاه و مراکز مشاوره منطقه سه دانشگاه های کشور، طی دو روز و به مدت 16 ساعت برگزار گردید.

 

 


( ۵ )

نظر شما :