روز گزینش در دانشگاه تبریز گرامی داشته شد

۱۵ دی ۱۳۹۷ | ۱۲:۲۰ کد : ۸۵۲۱ اخبار
تعداد بازدید:۳۵۳۸

به مناسبت 15 دی‌ماه، سالروز گرامیداشت صدور فرمان تاریخی امام خمینی(ره) مبنی بر بازنگری امر گزینش، از گزینشگران دانشگاه تبریز تجلیل بعمل آمد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر محمدتقی اعلمی قائم مقام و معاون پشتیبانی و توسعه منابع دانشگاه تبریز، ضمن تبریک این روز به گزینشگران دانشگاه تبریز گفت: گزینشگران مسئولیت و کار سنگینی را بر دوش دارند و از این رو ضمن احساس مسئولیت در حرفه خویش، باید افراد توانمند، شایسته، با تقوا، متعهد و مطالق با قوانین و ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برای هر سازمان و نهادی گزینش نمایند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه نیروی انسانی هر نهاد و دستگاه به عنوان مهمترین رکن و سرمایه آن به شمار می رود، تصریح کرد: سازمانها و نهادها برای رسیدن به مرحله تعالی و ایده آل خود، به داشتن نیروی انسانی متخصص، متعهد، انقلابی و مومن نیاز دارند و برای تحقق این امر، کار گزینشگران نقش تعیین کننده ای دارد.

 دکتر اعلمی افزود: گزینش افراد، باید بر اساس شایسته سالاری، تخصص، تقوا و عدالت صورت گیرد، تا اینکه خدای نکرده حقی از کسی پایمال نشود.

اباصلت حاجی زاده، مدیر هسته گزینش کارکنان دانشگاه تبریز نیز با اریه گزارشی، با اشاره به دستور سرنوشت ساز امام خمینی(ره) مبنی بر بازنگری امر گزینش گفت: در صورت توجه جدی گزینشگران به فرامین  امام خمینی (ره) در امر گزینش است که می توان به اهداف تعیین شده در این خصوص دست یافت.

به گفته وی رسالت گزینش و گزینشگران  پیشگیری از آسیب ها و انحرافات و جلوگیری از تحمیل هزینه در هر دستگاه و نهاد است.

مدیر هسته گزینش کارکنان دانشگاه تبریز با تاکید بر اینکه با استخدام و آمدن افراد ناکارآمد و نالایق در هر دستگاه و نهادی ممکن است در آینده مشکلات و زیان های جبران ناپذیری  بوجود بیاید، اضافه کرد:  گزینشگران با انتخاب افراد اصلح، شایسته و مومن می توانند از بوجود آمدن بسیاری مشکلات جلوگیری نمایند.  

همین گزارش حاکی است: در انتهای این مراسم با اهداء لوح تقدیر  از گزینشگران دانشگاه تبریز تجلیل بعمل آمد.

خاطر نشان می شود: در آستانه روز گزینش نیز کارگاه آموزشی تحت عنوان کارگاه عملی تحقیق2 با تدریس دکتر ابوالفضل عزیزی از مدرسان هیات عالی گزینش از سوی هسته گزینش کارکنان دانشگاه تبریز برگزار شده بود.

 


( ۴ )

نظر شما :