مراسم بزرگداشت روز بصیرت و میثاق با ولایت در دانشگاه تبریز برگزار شد

۱۰ دی ۱۳۹۷ | ۱۵:۳۴ کد : ۸۵۰۰ اخبار
تعداد بازدید:۲۲۹۴

مراسم بزرگداشت حماسه  9 دی، روز بصیرت و میثاق با ولایت در دانشگاه تبریز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، حجت الاسلام دکتر علی خدیوی رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه های استان آذربایجان شرقی در این مراسم با اشاره به اینکه وقایع سال 1388 هم تلخ بود و هم شیرین، گفت: شیرینی آن به انتخابات ریاست جمهوری و تبلور مردم سالاری و حضور و مشارکت 40 میلیون ایرانی در پای صندوق های رای مربوط می شود و تلخی اش  وقایع پس از انتخابات و ساده لوحی و عناد عده ای از فتنه گران و مکر دشمنان انقلاب را در بر می گیرد.

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه های استان آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه در سال 88 سلایق و افکار مختلف در انتخابات شرکت کردند، افزود: افرادی که دلشان نمی خواست نتیجه انتخابات را بپذیرند، در همان مسیری قدم گذاشتند که قرار بود دلار های دشمنانمان در آن خرج شود. عده ای از ساده لوح ها و فریب خوردگان داخلی همراه و هم صدا با رسانه های خارجی شیرینی این انتخابات را به کام ملت ایران تلخ نمودند و با اردو کشی خیابانی سعی کردند اموال عمومی و امنیت جامعه را برهم زنند.

وی اضافه کرد: از 22 خرداد 1388 تا 9 دی ماه 1388 وقایع زیادی اتفاق افتاد که هر کدام از این اتفاقات بخشی از چهره جریان نفاق و وابسته را برای مردم نشان داد و در نهایت وقایع عاشورای همان سال غیرت ملت ایران را به جوش آورد و در 8 و 9 دی ماه حماسه ای دیگری خلق شد.

حجت الاسلام دکتر خدیوی تصریح کرد: نه دی ماه نیز مثل انتخابات چهل میلیونی یک حماسه بود، ملت مجددا برای نظام اسلامی ارزش افزوده ایجاد کردند و ثبات و پایداری و امنیت را به جامعه برگرداندند. 9 دی روز میثاق و بیعت مجدد ملت ایران با رهبری و نظام جمهوری اسلامی بود و  به برکت نه دی در دهه گذشته چندین انتخابات آرام و پرشور برگزار شده است؛ امروز به برکت همین حماسه ها و خون شهیدان انقلاب اسلامی و  بصیرت ملت ایران، آمریکا و ایادی آن در منطقه شکست خورده اند.

وی خاطر نشان شد: داعش از بین رفته و آمریکا علی رغم هفت تریلیون دلار هزینه در منطقه مجبور به خارج کردن نیروهای خود از سوریه شده است. البته مکر دشمن اژدهایی هزار سر می باشد که بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب نباید از حیله دشمن غافل شد و باید همیشه و در هر حال به این مسئله توجه کرد چرا که ممکن است دشمن برای سال 98 خواب هایی دیده باشد که انشاءالله بازهم با هوشیاری ملت ایران این خواب های پریشان تعبیر نخواهد شد.

یادآور می شود: این مراسم با حضور اقشار مختلف دانشگاهی در مسجد بزرگ دانشگاه تبریز برگزار شد.

 


( ۲ )

نظر شما :