نشست دبیران شورای صنفی دانشگاه های کلان منطقه ۲ برگزار شد

۰۹ دی ۱۳۹۷ | ۱۲:۴۹ کد : ۸۴۸۲ اخبار
تعداد بازدید:۲۱۷۱

سومین نشست دبیران شورای صنفی دانشگاه های کلان منطقه 2 و انتخابات عضو دانشجویی برای شورای مرکزی نظارت بر وضعیت صنفی و رفاهی با حضور معاون دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دکتر حسین امامعلی پور یکی از دو معاون دانشجویی عضو شورای مرکزی نظارت در دانشگاه تبریز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر محمدرضا علم معاون دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان در این آیین با اشاره بر اینکه باید مسایل صنفی و رفاهی دانشگاه ها آسیب شناسی شود، گفت: دبیران و اعضای شورای صنفی با بررسی مسایل و چالش های موجود مسایل صنفی و رفاهی در دانشگاه ها می توانند در ارایه خدمات بهتر و شایسته به دانشجویان کارساز باشند.

معاون دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری افزود: شورای مرکزی نظارت بر وضعیت صنفی و رفاهی دانشگاه ها یک نهال نوپا است که با حمایت و رفع آسیب های آن، می تواند با کمک و حمایت دانشجویان در آینده نزدیک به درخت تنومندی تبدیل شود.

به گفته وی سازمان امور دانشجویان نیز در حد توان در چارچوب مقررات و آیین نامه ها به شورای صنفی دانشگاه های کلان منطقه کمک خواهد کرد.

دکتر محمدرضا علم اضافه کرد: شورای صنفی دانشگاه ها دارای آیین نامه بوده و می بایستی طبق مفاد آن برای پیشگیری از مشکلات، تصمیم گیری صورت گیرد.

دکتر حسین امامعلی پور، معاون دانشجویی دانشگاه تبریز نیز در این نشست با اشاره به اینکه دانشجویان آینده سازان این کشور هستند گفت: تمام تلاش مسئولان و دست اندرکارن سازمان امور دانشجویان به این دلیل است که با فراهم آوری رفاه شما  دانشجویان با آرامش و آسودگی خیال به فعالیت های علمی و آموزشی مشغول باشید.

همین گزارش حاکی است: دکتر مهدی عالی زاده دبیر شورای صنفی دانشجویان دانشگاه تبریز با کسب اکثریت آرا برای دومین سال پیاپی به عنوان عضو دانشجوی شورای مرکزی نظارت بر وضعیت صنفی و رفاهی انتخاب شد.

یادآور می شود: دانشگاه های مناطق دو، سه و پنج کشور، دانشگاه های کلان منطقه 2 را تشکیل می دهند که شامل استان های آذربایجان شرقی، غربی، زنجان، اردبیل، گلستان، مازندران، گیلان، کردستان، کرمانشاه، ایلام و لرستان می باشد.

 دیدار با رییس دانشگاه تبریز و بازدید از خوابگاه دانشجویی تحصیلات تکمیلی فجر، سلف مرکزی دانشجویان و رستوران های آزاد(طرح تاک) این دانشگاه از جمله دیگر برنامه های دکتر محمدرضا علم معاون دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بود.

 

 


( ۱ )

نظر شما :