جشنواره ورزشی کارکنان دانشگاه تبریز برگزار می‌شود

۰۲ دی ۱۳۹۷ | ۱۷:۱۳ کد : ۸۴۲۳ اخبار
تعداد بازدید:۱۵۳۶

 

به مناسبت بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی جشنواره ورزشی کارکنان دانشگاه تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر سعید اهری زاد مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه تبریز با اعلام اینکه طبق سال‌های گذشته این مسابقات در دو بخش برادران و خواهران برگزار خواهد شد، گفت: در بخش برادران شرکت‌کنندگان در پنج رشته ورزشی فوتسال کارمندان، فوتسال اساتید، والیبال اساتید و کارمندان، بدمینتون و تنیس روی میز به رقابت خواهند پرداخت.

مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه تبریز افزود: در بخش خواهران نیز شرکت‌کنندگان در رشته‌های آمادگی جسمانی ایستگاهی، دارت، هفت‌سنگ و شنا در سه بخش قورباغه، کرال سینه و آزاد به رقابت می‌پردازند.

دکتر سعید اهری زاد اضافه کرد: کلیه اساتید رسمی و پیمانی، کارمندان رسمی، پیمانی، روزمزد و قرارداد انجام کار معین و کارکنان شرکتی، نهاد رهبری، شرکت تعاونی مسکن، مصرف و رانندگان استیجاری به‌شرط اینکه از سال 96 در دانشگاه مشغول کارشده باشند می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند.

مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه تبریز تصریح کرد: متقاضیان شرکت در مسابقات تا هشتم دی‌ماه سال جاری می‌توانند نسبت به ارسال لیست فردی و تیمی اقدام نمایند. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت مدیریت تربیت‌بدنی دانشگاه تبریز به نشانی sports.tabrizu.ac.ir مراجعه فرمایند.


نظر شما :