معرفی تیم‌های برتر جشنواره ورزشی دانشجویان دانشگاه تبریز

۰۲ دی ۱۳۹۷ | ۱۰:۰۲ کد : ۸۴۱۸ اخبار تصویری
تعداد بازدید:۳۱۵۶

بیست و چهارمین جشنواره ورزشی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه تبریز با معرفی تیم‌های برتر بکار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه تبریز با اعلام این خبر گفت: این دوره از مسابقات با شرکت بیش از 1500 نفر از دانشجویان دختر و پسر (پسران 11 رشته ورزشی و دختران نیز در 10 رشته ورزشی) از 20 دانشکده دانشگاه تبریز برگزار شد.

دکتر سعید اهری زاد در ادامه با اشاره به نتایج این دوره مسابقات افزود: در مسابقات دانشجویان پسر برحسب جمع امتیازات دانشکده‌های تربیت‌بدنی با کسب 78 امتیاز، مکانیک با 58 و کشاورزی با 55 امتیاز به ترتیب مقام اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

به گفته وی در مسابقات دانشجویان دختر نیز برحسب جمع امتیازات دانشکده تربیت‌بدنی با کسب 80 امتیاز مقام نخست را به دست آورد.

مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه تبریز اضافه کرد: در این بخش همچنین دانشکده‌های ادبیات و زبانهای خارجی با مجموع 67 امتیاز و مهندسی عمران با مجموع 45 امتیاز به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کردند.

وی هدف از برگزاری این مسابقات را افزایش نشاط عمومی بین دانشجویان و جذب و مشارکت آن‌ها در برنامه‌های ورزشی برای تقویت روحیه، ایجاد نشاط و شادابی و همچنین توسعه فعالیت‌های ورزشی و رقابت‌های بین دانشکده‌ای اعلام کرد.

 


( ۲ )

نظر شما :