تقدیر مشاور وزیر و رییس صندوق رفاه دانشجویان از معاون دانشجویی دانشگاه تبریز

۲۶ آذر ۱۳۹۷ | ۱۴:۳۱ کد : ۸۳۷۴ اخبار
تعداد بازدید:۱۶۶۱
تقدیر مشاور وزیر و رییس صندوق رفاه دانشجویان از معاون دانشجویی دانشگاه تبریز

 

مشاور وزیر و رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از معاون دانشجویی دانشگاه تبریز به خاطر تلاش ها و اقدامات موثر در امر "ساماندهی سراهای دانشجویی غیر دولتی" تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، ذوالفقار یزدان مهر، مشاور وزیر و رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با ارسال لوح تقدیری از نقش موثر و خدمات در خور توجه حوزه دانشجویی دانشگاه تبریز و در راس آن دکتر حسین امامعلی پور، رییس هیات نظارت بر سراهای غیر دولتی آذربایجان شرقی در ساماندهی سراهای دانشجویی غیر دولتی تشکر و قدردانی کرد.

بر پایه این گزارش در این لوح آمده است؛ توفیق خدمت به دانشجویان گرانقدر به عنوان شریف ترین و بزرگترین سرمایه اجتماعی کشور و فراهم ساختن مسیر رشد و تعالی علمی آنان موهبت الهی بزرگی به شمار می آید که همکاران دانشگاهی از آن برخوردارند. با عنایت به تلاش های ارزنده و فعالیت های موثر شما در امر ساماندهی سراهای دانشجویی غیر دولتی با اهداء این لوح تقدیر از اهتمام شما قدردانی می شود.

لازم به ذکر است که برای ساماندهی سراهای دانشجویی غیر دولتی در طول سال گذشته 44 خوابگاه در سطح استان ساماندهی شده است.

خاطرنشان می شود در حال حاضر حدود 5400 دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی از سراهای دانشجویی این دانشگاه استفاده می کنند که از این تعداد 4700 دانشجوی دانشگاه های استان در سراهای دانشجویی غیر دولتی اسکان دارند.


( ۲ )

نظر شما :