آغاز بکار جشنواره رویش دانشگاه تبریز

۲۶ آذر ۱۳۹۷ | ۱۰:۵۹ کد : ۸۳۶۹ اخبار
تعداد بازدید:۱۹۰۹
آغاز بکار جشنواره رویش دانشگاه تبریز

جشنواره دانشگاهی رویش دانشگاه تبریز آغاز بکار کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر محمدرضا حسین زاده معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تبریز با اعلام این که جشنواره رویش در راستای ارایه عملکرد و دستاوردهای یکساله کانون های فرهنگی هنری برگزار می شود، گفت: این جشنواره با حضور کانون های فرهنگی، هنری، دینی و اجتماعی دانشجویی دانشگاه تبریز و در دو بخش فردی و گروهی برگزار می شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تبریز افزود: در بخش فردی؛ خوشنویسی، پوستر، مصنوعات شیشه ای، محصولات فلزی، مصنوعات چوبی، مصنوعات سنگی و سفالی، مصنوعات پارچه ای، فرش، گلیم، نگارگری و تذهیب، شعر( کلاسیک نو)، نثر ادبی، داستان کوتاه، عکس، نمایشنامه نویسی و فیلم نامه نویسی و در بخش گروهی؛ تاتر صحنه ، تئاتر خیابانی، تئاتر آیینی و عاشورایی، فیلم کوتاه، مستند و پویانمایی از موارد ارائه شده در این جشنواره است.

وی اضافه کرد: ایجاد تعامل و همکاری بین دانشجویان، ارایه دستاوردهای فرهنگی و ادبی یکساله، ایجاد تعامل و آشنایی هرچه بیشتر دانشجویان با فعالیت های فرهنگی، ادبی، دینی و اجتماعی از عمده اهداف برگزاری این جشنواره است.

خاطر نشان می شود: این جشنواره در قالب 14 کانون یکشنبه 25 آذر با حضور جمعی از مسئولین دانشگاه  در نگار خانه شهید آوینی ساختمان مرکزی دانشگاه افتتاح و تا  اول دی ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

لازم به ذکر است که مرحله کشوری جشنواره رویش 20 اسفندماه  با حضور کلیه دانشگاه های کشور برگزار خواهد شد.

دکتر حسین زاده افزود: اجرای برنامه های متنوع مرتبط با جشنواره نظیر رادیو جشنواره و همچنین برگزاری کارگاه های تخصصی آموزشی برای کانون ها از دیگر فعالیت های جنبی این جشنواره هست.

 

 


نظر شما :