رونمایی از سامانه الکترونیکی آزمون دانشگاه تبریز

۱۹ آذر ۱۳۹۷ | ۰۸:۵۵ کد : ۸۲۸۵ اخبار
تعداد بازدید:۲۱۷۶

 

از سامانه الکترونیکی آزمون اعضای غیر هیات علمی دانشگاه تبریز رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر محمدتقی اعلمی معاون پشتیبانی و توسعه منابع دانشگاه تبریز در این آیین با اشاره به اینکه آموزش باید اثر بخش باشد، گفت: سازمانی که نتواند مهارت، دانش و دانایی خود را توسعه دهد و از آن در افزایش بهره وری استفاده کند، قادر نیست هیچ یک از منابع خود را به نحو مطلوب توسعه دهد.

معاون پشتیبانی و توسعه منابع دانشگاه تبریز با اشاره به اینکه آموزش کارکنان مهم و حیاتی است، افزود: با افزایش دانش، مهارت و رفتارهای کارکنان  با استفاده از محتوای آموزشی، می توان تاثیر موثر آن را در کارآیی پرسنل دید.

رضا دهقانی مدیر بودجه، تشکیلات، تحول اداری و بهره وری نیز در این آیین با اشاره به اینکه این سامانه توسط شرکت دانش بنیان بومی طراحی و بارگذاری شده است، گفت: آزمون الکترونیکی " آشنایی با قانون و مقررات جاری گزینش" برای اولین بار توسط این مدیریت و با شرکت 410 نفر از کارکنان رسمی و پیمانی برگزار شد.

مدیر بودجه، تشکیلات، تحول اداری و بهره وری دانشگاه تبریز با اشاره به  امکانات این سامانه، افزود:  ارائه محتوای آموزشی، آزمون الکترونیکی، صدور گواهینامه بصورت الکترونیکی،  ارائه آنی نتایج آزمون، امکان مشاهده ریز نتایج آزمون برای شرکت کننده، ثبت در شناسنامه آموزشی شرکت کنندگان  از جمله امکانات این سامانه است.

وی با تاکید بر اینکه با استفاده از این سامانه صرفه جویی در وقت و هزینه  می شود، اضافه کرد: این سامانه با هزینه ای بالغ بر 90 میلیون ریال طراحی شده و  در مرحله بعد امکان لینک به سیستم پرسنلی، تدوین و بارگذاری دوره های آموزشی برای رشته های مختلف دانشگاه و واجدین شرایط فراهم خواهد شد.

 


( ۴ )

نظر شما :