همایش "نقطه سر خط" در دانشگاه تبریز برگزار شد

۱۸ آذر ۱۳۹۷ | ۱۶:۱۵ کد : ۸۲۸۲ اخبار
تعداد بازدید:۲۷۲۹

همایش "نقطه سر خط" با هدف پیشگیری از بیماری HIV  توسط مرکز مشاوره دانشجویی دانشگاه تبریز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر میررضا مجیدی رئیس دانشگاه تبریز در این همایش با تشکر از تلاشگران عرصه سلامتی جامعه، گفت: ایجاد سلامتی برای همه، مسئولیتی بزرگ و خطیر بوده و به سرانجام رساندن آن نه در حیطه توانائی های یک یا چند ارگان، بلکه نیازمند تلاش همه جانبه اقشار مختلف جامعه، سازمان ها و نهادهای دولتی و غیر دولتی است.

رئیس دانشگاه تبریز با اشاره برلزوم فرهنگ سازی پیشگیری از بیماری HIV   افزود: افراد مبتلا به این ویروس می توانند بدون ترس از موقعیت اجتماعی و با شروع درمان، به زندگی سالم برگردند و اطمینان داشته باشند که در مراکز مشاوره اصل رازداری اجرا و اعمال می شود.

دکتر میررضا مجیدی تصریح کرد: باید مراکز مشاوره و خدمات بهداشتی برای کنترل و پیشگیری بیماری HIV   افزایش یابد

همین گزارش حاکی است: در ادامه این مراسم دکتر محمد حسین صومی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز به سخنرانی پرداختند و کارگاه های آموزشی با حضور اساتید حوزه جامعه شناسی، علوم تربیتی و روانشناسی و کارشناسان حوزه آسیب شناسی اجتماعی برگزار شد.

خاطر نشان می شود: اجرای نمایش، موسیقی زنده، مسابقه و اهدای جوایز از دیگر برنامه های این مراسم بود.

یادآور می شود: این مراسم از سوی مرکز مشاوره دانشجویی دانشگاه تبریز و دانشگاه علوم پزشکی تبریز و با همکاری موسسه نیکوکاری تبریز (فراهم کننده اقدامات آموزشی و پیشگیرانه)و موسسه محیای آذرتبریز(حمایت از خانواده های بیماران مبتلا به HIV) برگزار شد.

 


نظر شما :