روسای جدید سه دانشکده دانشگاه تبریز منصوب شدند

۳۰ آبان ۱۳۹۷ | ۱۵:۵۶ کد : ۸۱۲۳ اخبار
تعداد بازدید:۵۳۶۹

با حکم دکتر میر رضا مجیدی، رییس دانشگاه تبریز روسای جدید دانشکده های مهندسی عمران، برنامه ریزی و علوم محیطی و اقتصاد، مدیریت و بازرگانی منصوب شدند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، رییس دانشگاه تبریز طی احکام جداگانه ای دکتر کامبیز کوهستانی استاد تمام گروه آموزشی عمران - سازه، دکتر بهروز ساری صراف استاد گروه آموزشی آب و هواشناسی  و دکتر علیرضا فضل زاده دانشیار گروه آموزشی مدیریت را به ترتیب به ریاست دانشکده های های مهندسی عمران، برنامه ریزی و علوم محیطی و اقتصاد، مدیریت و بازرگانی منصوب نمود.

در بخشی از احکام نامبردگان آمده است: نظر به سوابق و تجارب ارزنده جناب عالی و با استناد به مفاد ماده 6 آیین نامه جامع مدیریت دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، به موجب این حکم، با حفظ سمت آموزشی، به این سمت منصوب می شوید، امید است با اتکال به خداوند متعال و جلب مشارکت همکاران و صاحب نظران در حسن انجام این مسئولیت خطیر موفق و موید باشید.

اضافه می نماید: دکتر کامبیز کوهستانی استاد تمام گروه آموزشی عمران - سازه دانشکده مهندسی عمران بوده و چاپ و ارائه 25 مقاله در مجلات علمی پژوهشی و کنفرانس های داخلی و خارجی و تالیف یک جلد کتاب را دارد و مدیر گروه آموزشی عمران سازه، عضو هیات ممیزه، معاون پژوهشی دانشکده و رئیس قطب چهار علمی المپیاد کشوری رشته عمران از جمله سوابق اجرایی وی است. 

همچنین دکتر بهروز ساری صراف استاد گروه آموزشی آب و هواشناسی دانشکده برنامه ریزی و علوم محیطی دانشگاه تبریز است، مدیر گروه جغرافیای طبیعی، مدیر گروه پژوهشی جغرافیا، مدیرگروه آب و هواشناسی، عضو هیات ممیزه و دبیر کمیته منتخب دانشکده از جمله سوابق اجرای وی است. چاپ بیش از 40 مقاله در مجلات علمی پژوهشی، ارایه بیش از 50 مقاله درکنفرانس های داخلی و خارجی، تالیف 4 جلد کتاب و ... از جمله سوابق اجرایی وعلمی این استاد است.

خاطر نشان می شود: از سوابق علمی و اجرایی دکتر علیرضا فضل زاده دانشیار گروه آموزشی مدیریت نیز می توان عضویت در هیات مدیره و نایب رئیس موسسه حسابرسی آریان محاسب پویا، معاون اداری مالی شرکت پیستون ایران، مدیر حسابرسی داخلی شرکت ایدم، مشاور مالی و اقتصادی بیش از 20 شرکت در استان، مدیر گروه رشته حسابداری بمدت هفت سال در دانشگاه آزاد اسلامی، مشاور معاون اداری مالی دانشگاه تبریز و چاپ و ارائه بیش از 45 مقاله در مجلات علمی پژوهشی درکنفرانس های داخلی و خارجی، چاپ 5 جلد کتاب و ... اشاره کرد.

همین گزارش حاکی است: رییس دانشگاه تبریز طی نامه های جداگانه ای از خدمات دکتر ناصر تقی زادیه، دکتر شهرام روستایی و دکتر حسین پناهی روسای پیشین این دانشکده ها قدردانی نمود.


( ۷ )

نظر شما :