تور آموزشی آشنایی با کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه تبریز برگزار می شود

۲۶ آبان ۱۳۹۷ | ۱۰:۱۸ کد : ۸۰۵۲ اخبار
تعداد بازدید:۱۷۸۷
تور آموزشی آشنایی با کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه تبریز برگزار می شود

به مناسبت بزرگداشت هفته کتاب تور آموزشی آشنایی با کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد و منابع و اطلاعات دیجیتال دانشگاه تبریز برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر اصغر عسگری معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تبریز با اشاره به اینکه بیست و ششمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار " حال خوش خواندن" اجرا خواهد شد، گفت:  از بیست و چهارم آبان لغایت اول آذرماه هفته بزرگداشت کتاب نامگذاری شده که در این راستا برنامه تور آموزشی آشنایی با کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد و منابع و اطلاعات دیجیتال این مرکز برای علاقمندان و دانشجویان ورودی جدید برگزار خواهد شد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تبریز افزود: برنامه آشنایی با کتابخانه مرکزی و پایگاه های اطلاعاتی بصورت تفکیک شده دانشکده ای، طی روزهای بیست و ششم الی سی ام آبان ماه در سالن همایش کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه تبریز اجرا می شود.

دکتر اصغر عسگری با اشاره به برنامه جشن کتاب نیز اضافه کرد: برنامه جشن کتاب با موضوع تجلیل از کتابخوانان، کتابداران، نویسندگان و اهل قلم دانشگاه و با حضور استاد شعر و ادب حاج میرزا حسین کریمی مراغه ای روز بیست و هفتم آبان در سالن شهید شفایی دانشگاه تبریز برگزار خواهد شد.

همین گزارش حاکی است: این برنامه ها با مشارکت کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد، مدیریت امورفرهنگی و فوق برنامه و مدیریت روابط عمومی دانشگاه تبریز اجرا می گردد.


نظر شما :