آیین معارفه رییس جدید پردیس های خودگردان دانشگاه تبریز برگزار شد

۱۴ آبان ۱۳۹۷ | ۱۵:۲۸ کد : ۷۹۸۵ اخبار
تعداد بازدید:۴۱۱۰

آیین تکریم رئیس سابق و معارفه رئیس جدید پردیس های خودگردان دانشگاه تبریز در تالار شهید باکری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر میررضا مجیدی در این آیین با اشاره به اینکه دانشگاه تبریز بین المللی شدن را در دستور کار خویش قرار داده است، گفت: بین المللی شدن بعنوان یک راهبرد اصلی و کلیدی امروزه در تمامی نظام های آموزش عالی جهان مورد توجه قرار گرفته است و این نظام ها با بهره گیری از مکانیزم های مختلف در صدد تحقق این هدف می باشند.

رئیس دانشگاه تبریز افزود: در این دوره کاری می خواهیم ضمن نگاهی متفاوت به ماموریت های محوله  به پردیس های خودگردان دانشگاه، با تدوین برنامه‌ جدید، روابط و همکاری‌های بین‌المللی و منطقه‌ای با سایر دانشگاه‌ها و مراکز علمی و تحقیقاتی بین‌المللی را سرعت بخشیم.

دکتر مجیدی همچنین با  آرزوی علو درجات برای رئیس پیشین پردیس نیز گفت: مرحوم دکتر محمدرضا نیکجو  همکاری متعهد، متخصص و انقلابی بود که در هر مرحله و هر حوزه ای که دانشگاه به کمکش نیاز داشت بدون چشمداشت تقبل زحمت می نمود.

رئیس دانشگاه تبریز با اشاره به توانمندی های رئیس جدید پردیس های خودگردان تصریح کرد: دکتر سید صمد حسینی مسئولیت های مختلفی را از گذشته  در داخل و خارج دانشگاه عهده دار بوده و ضمن اینکه نیروی کاربلدی است دارای انرژی و پتانسیل بسیاری هم هست و انتظار داریم با حضور ایشان شاهد جهشی چشمگیر در این حوزه از دانشگاه تبریز باشیم.

رئیس جدید پردیس های خودگردان دانشگاه تبریز نیز در این مراسم ضمن تشکر از تمامی مدیران قبلی پردیس گفت: سعی خواهیم کرد با همکاری همه دانشگاهیان و با رویکردی جدید در راستای اعتلای نام پردیس بین المللی گام برداریم و آن را به جایگاه اصلی خود برسانیم.

دکتر سید صمد حسینی افزود:  تشکیل و فعال سازی شورای راهبردی پردیس، جذب دانشجویان ایرانی شاغل در خارج کشور، تبادل نظر و تجربه با دانشگاه‌های خارجی در برنامه‌ها، ارتقای بهره‌وری و تسهیل تولید علم در صحنه جهانی و مشارکت در ارتقای رتبه علمی دانشگاه در سطح بین‌المللی را از برنامه های خود در این حوزه اعلام کرد.

خاطر نشان می شود: تجلیل از خانواده مرحوم دکتر محمدرضا نیکجو رئیس پیشین پردیس های خودگردان دانشگاه تبریز و اهداء حکم انتصاب دکتر سید صمد حسینی توسط رئیس دانشگاه از دیگر برنامه های این آیین بود.


( ۴ )

نظر شما :