مراسم تکریم و معارفه مدیران واحدهای مختلف دانشگاه تبریز برگزار شد

۰۱ آبان ۱۳۹۷ | ۱۲:۵۲ کد : ۷۸۹۰ اخبار
تعداد بازدید:۷۲۰۴
مراسم تکریم و معارفه مدیران  واحدهای مختلف دانشگاه تبریز برگزار شد

 

مراسم معارفه و تکریم مدیران سابق و جدید مدیریت امور مالی، منابع انسانی، اداری و پشتیبانی، روابط عمومی و دفتر ریاست دانشگاه تبریز با حضور جمعی از روسای دانشکده ها، مدیران و کارکنان این دانشگاه برگزار شد.

معاون پشتیبانی و توسعه منابع دانشگاه تبریز در آیین تودیع و معارفه مدیران  واحدهای مختلف این دانشگاه گفت: مسئولیت واحدها دائمی نیست و برای ایجاد تحول و نوآوری، باید این مدیریت ها به صورت دوره ای تغییر یابد.

دکتر محمدتقی اعلمی در ادامه، رسالت اصلی دانشگاه را آموزش و پژوهش بیان کرد و افزود: تمامی مسئولان و مدیران واحدها نیز با ایجاد بسترها و فرصت های مناسب باید در این راستا گام های موثری بردارند تا اینکه دانشگاه در مسیر رشد و تعالی حرکت نماید.

به گفته وی با همدلی، وحدت و همکاری همه دانشگاهیان و در راس آنها مدیران واحدها می توان دانشگاه را به جایگاه واقعی آن رساند.

معاون پشتیبانی و توسعه منابع دانشگاه تبریز در بخش دیگر سخنان خود، آموزش اثربخش برای کارکنان، ساماندهی نیروهای تخصصی، تلاش برای تخصیص اعتبارات لازم، ایجاد ساختار مناسب، نوسازی تجهیزات و ... را برای ارتقاء و توسعه دانشگاه ها در حوزه های مختلف ضروری بیان کرد.

همین گزارش حاکی است؛ در این آیین مدیران سابق مدیریت امور مالی، منابع انسانی، اداری و پشتیبانی، روابط عمومی و دفتر ریاست از اقدامات صورت گرفته در مدت فعالیت خود گزارشی را ارایه نموده و در ادامه مدیران جدید برنامه های خود را تشریح کردند.

یادآور می شود: دکتر میررضا مجیدی، رییس دانشگاه تبریز طی احکام جداگانه ای اسد راستگارمنافی،کامران خان ماکو، محسن بابازاده و میر ابوالفضل نظیری را به ترتیب به عنوان مدیران جدید امور مالی، منابع انسانی، اداری و پشتیبانی، روابط عمومی و دفتر ریاست منصوب کرد.

همچنین دکتر مجیدی طی نامه ای از خدمات دکتر رضا اسدپور، دکتر حسن محمود زاده، ذوالفقار همتی و محمد حسین رضاوند مدیران سابق این واحدها قدردانی نمود.

 

 

 

 

 

 

 

 


( ۸ )

نظر شما :