دهمین جلسه هیئت اندیشه ورز آذربایجان شرقی در دانشگاه تبریز

۲۳ مهر ۱۳۹۷ | ۱۵:۲۶ کد : ۷۸۴۶ اخبار
تعداد بازدید:۳۵۷۳

دهمین جلسه هیات اندیشه ورزان استان آذربایجان شرقی با محوریت تحقیر اجتماعی، آثار و پیامدها با حضور اعضای این هیات در دانشگاه تبریز برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر رحیم شهرتی‌ فر معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان ‌شرقی در این آیین ضمن ابراز خشنودی و تبریک انتخاب دکتر مجیدی به عنوان رییس دانشگاه تبریز گفت: امید می رود این جلسه در طول تصدی وی نیز با حمایت بیشتر همچون گذشته با توان، قدرت و انگیزه بالا با بررسی موضوعات مختلف آسیب های اجتماعی ادامه داشته باشد. 
وی در بخش دیگر سخنان خود از اساتید و محققان دانشگاه های استان خواست با رصد و بررسی مسایل آسیب های اجتماعی موجود در استان، راهکار عملیاتی برای بیرون رفت حل این مشکلات و کاهش این آسیب ها ارایه نمایند.
رییس دانشگاه تبریز نیز در این جلسه گفت: بعد از انقلاب یکی از مهمترین دغدغه ما وجود برخی آسیب های اجتماعی از جمله مسایل اخلاقی و فرهنگی در جامعه بوده که این جلسات مبنای خوبی برای طرح و کنکاش و به ویژه ارایه راهکارها برای کاهش این گونه مسایل و آسیب های اجتماعی است.
دکتر میررضا مجیدی در ادامه با اشاره به موضوع جلسه تحقیر اجتماعی، آثار و پیامدها افزود: برای حل این مشکل در جامعه باید فرهنگ سازی لازم از سوی متولیان امر، نهادها و دستگاه های ذی ربط از همان دوران ابتدایی برای افراد جامعه و خانواده ها آموزش های لازم صورت گیرد.
همچنین در این نشست تحقیر اجتماعی، آثار و پیامدها از سوی دکتر فاطمه گلابی عضو هیات علمی دانشکده حقوق و علوم اجتماعی دانشگاه تبریز مورد کنکاش و بررسی قرار گرفت.
همین گزارش حاکی است: همچنین در این جلسه برخی اساتید و اعضای شرکت کننده به ارایه دیدگاه ها و نکته نظرات خود  در خصوص تحقیر اجتماعی، آثار و پیامدها پرداختند.
یادآور می شود: جلسه هیئت اندیشه ورز استان آذربایجان شرقی به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تبریز و با مشارکت استانداری استان آذربایجان شرقی برگزار می شود.

 


( ۳ )

نظر شما :