روسای جدید دو دانشکده دانشگاه تبریز منصوب شدند

۲۲ مهر ۱۳۹۷ | ۱۲:۲۳ کد : ۷۸۳۳ اخبار
تعداد بازدید:۶۶۸۵

با حکم دکتر میررضا مجیدی، رییس دانشگاه تبریز روسای جدید دانشکده های شیمی و علوم تربیتی و روانشناسی منصوب شدند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، رییس دانشگاه تبریز طی احکام جداگانه ای دکتر محمد امجدی استاد گروه شیمی تجزیه و دکتر منصور بیرامی، استاد گروه روان شناسی را به ترتیب به ریاست دانشکده های شیمی و علوم تربیتی و روانشناسی منصوب منصوب نمود.

در بخشی از احکام نامبردگان آمده است: نظر به سوابق و تجارب ارزنده جناب عالی و با استناد به مفاد ماده 6 آیین نامه جامع مدیریت دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، به موجب این حکم، با حفظ سمت آموزشی، به این سمت منصوب می شوید، امید است با اتکال به خداوند متعال و جلب مشارکت همکاران و صاحب نظران در حسن انجام این مسئولیت خطیر موفق و موید باشید.

اضافه می نماید: دکتر محمد امجدی استاد گروه شیمی تجزیه است و از سوابق اجرای، علمی و آموزشی وی می توان به مدیر گروه شیمی تجزیه، معاون پژوهشی دانشکده، چاپ بیش از 90 مقاله در مجلات علمی پژوهشی، ارایه بیش از 100 مقاله درکنفرانس های داخلی و خارجی، اجرای 4 طرح تحقیقاتی و ... اشاره کرد.

همچنین دکتر منصور بیرامی، استاد گروه روان شناسی است. چاپ بیش از 230 مقاله در مجلات علمی پژوهشی، ارایه بیش از 100 مقاله درکنفرانس های داخلی و خارجی، اجرای بیش از 25 طرح تحقیقاتی، تالیف و ترجمه 45 جلد کتاب، رییس مرکز مشاوره دانشگاه، رییس دانشکده، مشاور معاون آموزشی، عضو شورای تحقیقات آموزش و پرورش و عضو شورای تحقیقات بنیاد شهید استان  و ... از جمله سوابق علمی و آموزشی این استاد است.

همین گزارش حاکی است: پیش از این دکتر میررضا مجیدی و دکتر یوسف ادیب به ترتیب روسای دانشکده های شیمی و علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه تبریز را برعهده داشتند.


( ۲ )

نظر شما :