کسب عنوان برتر رساله دانش آموخته دکتری دانشگاه تبریز

۱۶ مهر ۱۳۹۷ | ۱۱:۴۲ کد : ۷۷۷۳ اخبار
تعداد بازدید:۶۶۶۶

در اولین جشنواره یادبود دکتر علی شریعتمداری، رساله دانش آموخته دکتری دانشگاه تبریز عنوان برتر را کسب کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، در اولین  جشنواره رساله دکتری برتر(جشنواره دکتر علی شریعتمداری) رساله دکتر محمد عظیمی دانش آموخته رشته علو تربیتی گرایش برنامه ریزی درسی دانشگاه تبریز در بخش پژوهانه حائز مقام نخست و در بخش ارائه رتبه دوم را بدست آورده است.
همین گزارش حاکی است: در بخشی از لوح سپاس دکتر محمد عظیمی که به امضای  دکتر محمود مهر محمدی رییس انجمن مطالعات برنامه درسی و دکتر نرگس کشتی آرای دبیر علمی جشنواره رسیده، تصریح شده است: نخستین دوره انتخاب رساله برتر رشته مطالعات درسی(جشنواره استاد فقید دکتر علی شریعتمداری) مهرماه ۱۳۹۷، رساله شمار برگزیده رتبه دوم خود شناخته است. این توفیق را به شما و همچنین استادان راهنما و مشاور شادباش گفته، مزید توفیق نسل جدید دانش آموخته گان را در توسعه مرزهای دانش رشته مطالعات برنامه درسی و کمک به کفایت و کارایی هر چه بیشتر نظام تعلیم و تربیت جمهوری اسلامی ایران از درگاه خدواند سبحان مسالت می نماید.
در این جشنواره که به همت انجمن مطالعات برنامه درسی ایران و با مشارکت کلیه دانشگاه های مجری دکتری رشته در کشور برگزار شد، ۶ نفر برگزیده دکتری فارغ التحصیل در سه سال منتهی به ۱۳۹۶ که بیشترین امتیاز را در مرحله قبل (غیر حضوری) کسب کرده بودند معرفی شده اند.
یادآور می شود: رساله دکتری محمد عظیمی با راهنمایی دکتر یوسف ادیب از دانشگاه تبریز و مشاوره دکتر اسکندر فتحی آذر از دانشگاه تبریز و دکتر حسین مطلبی از دانشگاه علوم پزشکی تبریز به سرانجام رسیده است.

 


( ۷ )

نظر شما :