چهارمین نمایشگاه «سلامت روان» در دانشگاه تبریز به کار خود پایان داد

۱۴ مهر ۱۳۹۷ | ۱۶:۰۳ کد : ۷۷۵۵ اخبار
تعداد بازدید:۳۶۸۹

چهارمین نمایشگاه سلامت روان تحت عنوان« تلنگر» با حضور و بازدید علی بدرشکوهی، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی و رقیه صادق‌زاده مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی و جمعی از مدیران سایر دستگاه های شرکت کننده به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر میررضا مجیدی رییس دانشگاه تبریز در آیین اختتامیه این نمایشگاه ضمن اظهار رضایت از نتایج این نمایشگاه، وجود آسیب های اجتماعی هر چند به میزان کم در میان جوانان را مشکلی بزرگ توصیف کرد و خواستار دائمی دایر شدن چنین نمایشگاه هایی شد و در ادامه تاکید کرد در مبحث پیشگیری از آسیب های اجتماعی را باید به بطن جامعه دانشجویی برد و از طریق متخصصان و همسالان آموزش دیده برای رفع آنها اقدام کرد.

همیچنین در آیین اختتامیه این نمایشگاه از مدیران و عوامل اجرایی دستگاه ها و سازمان های شرکت کننده با تقدیم لوح سپاس قدردانی شد. 

همین گزارش حاکیست: این نمایشگاه با شرکت 20 نهاد و دستگاه استانی در25 غرفه در قالب پوستر، عکس، ، سی دی، بروشور، کتاب، نمایش فیلم، تالار گفتگو، تست پزشکی و ... با محوریت آشنایی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی برای بازدید علاقمندان دایر شده بود.

 در بر پایی این نمایشگاه  سازمان هایی از جمله استانداری آذربایجان شرقی، دادگستری استان، نیروی انتظامی، سپاه عاشورا، شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر، اداره کل ورزش و جوانان، هلال احمر، دانشگاه علوم پزشکی تبریز، پدافند غیر عامل استان، بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی(ره) ، اداره کتابخانه های عمومی، سازمان های مردم نهاد وابسته به بهزیستی استان آذربایجان شرقی، انجمن معتادان گمنام(Na)، معاونت امور اجتماعی شهرداری تبریز، خانه تشکل های غیر دولتی استان، انجمن صنفی مراکز درمانی سرپایی اعتیاد، مرکز ماده ۱۶ استان، مرکز بهداشت و مشاوره دانشگاه تبریز و ... مشارکت داشتند.

یاد آور می شود:  این نمایشگاه  از سوی مدیریت فرهنگی اجتماعی دانشگاه تبریز به مدت یک هفته در خیابان اصلی دانشگاه برای بازدید علاقه مندان دایر شده بود.

 


( ۱ )

نظر شما :