گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از اساتید رزمنده و ایثارگر دانشگاه تبریز

۰۴ مهر ۱۳۹۷ | ۱۲:۲۱ کد : ۷۷۱۳ اخبار
تعداد بازدید:۴۲۵۳

در مراسمی به مناسبت هفته دفاع مقدس، ضمن گرامیداشت این هفته از اساتید رزمنده و ایثارگر دانشگاه تبریز تجلیل بعمل آمد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا سخنران این مراسم ضمن تشریح ابعاد مختلف دوران هشت سال دفاع مقدس گفت: جنگ تحمیلی درس های زیادی به ملت ایران داد که باید امروز از این درس ها و روش ها برای مقابله با هر گونه توطئه شوم دشمنان علیه ملت ایران استفاده کرد.
الیاس گل محمدزاده در بخش دیگر سخنان خود نقش دانشگاهیان و به ویژه اساتید که به عنوان فرماندهان جنگ نرم تعیین کننده بیان کرد و افزود: اساتید با تدوین برنامه های مختلف راهبردی و تشکیل اتاق فکر می توانند در این راستا کارساز باشند.
وی یادآور شد: شما اساتید آینده سازان این کشور را تربیت می کنید و از این رو ضروری است، کسب علم با همراه با معنویت در اختیار دانشجویان قرار گیرد تا اینکه در آینده استقلال کشورمان تضمین شود.
دکتر جلیل شفق کلوانق مسئول بسیج اساتید دانشگاه تبریز در این آیین ضمن ارایه گزارشی از روند برگزاری این مراسم در طول سال های اخیر گفت: این ایام فرصت خوبی برای ارج نهادن به ارزش های دفاع مقدس و در این میان قدردانی و تلاش اساتید رزمنده، آزاده و ایثارگر و خانواده های شهدای این دانشگاه است.
به گفته وی حدود 200 نفر رزمنده، آزاده و ایثارگر و خانواده شهد در این دانشگاه مشغول به فعالیت هستند که از این تعداد 70 نفر اساتید رزمنده، آزاده و ایثارگر هستند.
همین گزارش حاکی است: در این آیین همچون سال های گذشته چند اساتید رزمنده این دانشگاه  از جمله حجت الاسلام دکتر ناصر فروهی، دکتر محمد تقی شروانی تبار، دکتر محمد حسین رضایی مقدم و حق بیگی به خاطره گویی پرداختند و در پایان از اساتید رزمنده دکتر حسن صبوری مقدم، دکتر محمد رضا اسدی، حجت الاسلام دکتر رضا الهامی و حجت الاسلام دکتر قربانعلی کریم زاده تجلیل بعمل آمد.
یادآور می شود: گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از اساتید رزمنده و ایثارگر دانشگاه تبریز از سوی بیج اساتید این دانشگاه برگزار شد.

 


( ۲ )

نظر شما :