بازدید رییس دانشگاه تبریز از روند صدور کارت های شناسایی هوشمند

۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۶:۱۱ کد : ۷۶۸۳ اخبار
تعداد بازدید:۶۵۵۱

رییس دانشگاه تبریز از روند صدور کارت های هوشمند چند منظوره دانشجویی به منظور ارایه خدمات بهتر و به موقع برای دانشجویان جدید الورود این دانشگاه بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، در همین راستا دکتر میررضا مجیدی رییس دانشگاه تبریز ضمن بازدید از اداره حفاظت فناوری اطلاعات و روند آماده سازی و صدور کارت های چند منظوره دانشجویان ورودی جدید ۱۳۹۷ ، از تلاش شبانه روزی همکاران آن اداره برای صدور و فعال سازی الکترونیکی تمامی خدمات ارائه شده با کارت های مذکور، قبل از ورود دانشجویان به دانشگاه، قدردانی نمود.
همین گزارش حاکی است؛ قبلا صدور کارت ها پس از ورود دانشجویان به دانشگاه مدتی طول می کشید که در آن ایام مشکلاتی را برای دانشجویان بوجود می آورد، اما اینک دانشجویان جدید هنگام ورورد به دانشگاه می توانند کارت دانشجویی چند منظوره الکترونیکی خود را دریافت نموده و با توجه به فعال سازی قبلی روی حافظه کارت، همان روز از خدماتی نظیر تغذیه، کتابخانه ها، استخر و تردد به خوابگاه، دانشکده ها، مبادی ورودی، وتردد از درب های الکترونیکی دانشگاه استفاده نمایند.
اضافه می نماید: این کارت ها از سوی اداره حفاظت فناوری اطلاعاتِ مدیریت حراست دانشگاه تبریز صادر و در راستای بالا بردن ضریب امنیتی داده های ذخیره شده در حافظه کارت ها از الگوریتم رمزنگاری بومی تولید شده توسط اداره حفاظت فناوری اطلاعات استفاده شده است.
لازم به ذکر است: در این بازدید دکتر قاسم زاده قائم مقام رییس و معاون پشتیبانی و توسعه منابع، دکتر امامعلی پور معاون دانشجویی، دکتر حجتی مدیر خدمات دانشجویی و دکتر اسد پور مدیر منابع انسانی رییس دانشگاه را همراهی می کردند.

 

 


( ۴ )

نظر شما :