ستاد استقبال از دانشجویان ورودی جدید دانشگاه تبریز تشکیل شد

۲۵ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۶:۴۸ کد : ۷۶۶۳ اخبار
تعداد بازدید:۵۳۷۴

ستاد استقبال از دانشجویان ورودی جدید در سال تحصیلی 98- 97در دانشگاه تبریز فعالیت خود را آغاز کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تبریز با اشاره به همزمانی آغاز سال تحصیلی جدید با ایام مام محرم و ویژگی‌های خاص مراسم امسال گفت: هدایت و تسهیل در امر ثبت‌نام، تأمین آرامش و رفاه برای دانشجویان ورودی جدید، از جمله اهداف تشکیل این ستاد در دانشگاه است.
دکتر محمدرضا حسین زاده افزود: این ستاد پس از تشکیل ستاد عالی استقبال، فعالیت خود را از اوایل شهریور آغاز کرده است و فضاسازی، پاسخگویی تلفنی توسط بسیج دانشجویی، تهیه نشریه سخنی با والدین و برپایی غرفه عکاسی، از مهم‌ترین اموری است که توسط ستاد استقبال از دانشجویان ورودی جدید دانشگاه تبریز صورت گرفته است.
وی با اشاره به برنامه‌های این ستاد در طول فعالیت خود تصریح کرد: تشکیل غرفه‌های تحت عنوان از من بپرس در ورودی‌های اصلی دانشگاه توسط تشکل‌های دانشجویی شامل بسیج دانشجویی، جامعه اسلامی دانشجویان، انجمن اسلامی دانشجویان و انجمن اسلامی دانشجویان دفتر تحکیم وحدت، تشکیل واحد پذیرش در دانشکده‌های مختلف دانشگاه برای راهنمایی و پذیرایی از دانشجویان توسط تشکل‌ها و انجمن‌های دانشجویی، برپایی غرفه‌های فرهنگی و راهنمایی شامل( محل ثبت‌نام، مراحل ثبت‌نام، محل ادارات آموزش و دانشکده‌ها، محل خوابگاه‌ها و نحوه اخذ خوابگاه و ...) از جمله برنامه‌های این ستاد است.
به گفته رییس ستاد استقبال از دانشجویان ورودی جدید دانشگاه تبریز، اهدای بسته فرهنگی شامل نقشه دانشگاه تبریز، تقویم دانشجویی و هدیه فرهنگی به کلیه دانشجویان کارشناسی ورودی جدید از دیگر برنامه‌های این ستاد است.
شایان‌ذکر است: تقویم دانشجویی شامل معرفی تشکل‌های دانشجویی، انجمن‌های علمی و کانون‌های دانشجویی، امکانات رفاهی از جمله سلف‌ها و رستوران‌ها، خوابگاه‌ها، امکانات ورزشی، تسهیلات رفاهی، آیین‌نامه‌های آموزشی و استعدادهای درخشان است. همچنین  در این تقویم، علاوه بر مناسبت های ملی و مذهبی، روزهای مهم آموزشی برای دانشجویان در این تقویم لحاظ شده است.


( ۱۶ )

نظر شما :