تجلیل از از آزادگان دانشگاه تبریز

۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۳:۴۰ کد : ۷۴۷۳ اخبار
تعداد بازدید:۳۳۷۳


به مناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، از آزادگان دانشگاه تبریز تجلیل بعمل آمد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، رییس دانشگاه تبریز در این آیین، ضمن تبریک سالروز ورود پر افتخار آزادگان به کشورمان گفت: این روز در عین اینکه فرصت مناسبی برای ارج نهادن و تقدیر از آزادگان یادگاران هشت سال دفاع مقدس است، همچنین یادآوری گرامیداشت راه، مشه و ایثار است که راهی مقدس و الهی است و اگر افراد می ایند و می روند این راه ابدی و ماندگار است.
دکتر محمدرضا پورمحمدی افزود: امروزه امنیت، عزت و اقتدار این انقلاب در عرصه های مختلف به خاطر مجاهدت و جانفشانی شما آزادگان، جانبازان، ایثارگران و خون پاک شهیدان بوده است که در لحظه های خطر، جان خود را طبق اخلاص نهادند و ایستادگی، شجاعت و شهامت را معنی کردند.
به گفته وی گرامیداشت یاد و خاطره دوران هشت سال دفاع مقدس در آیین ها و مراسم های مختلف، گامی هرچند کوچک در راستای حفظ، پاسداری و انتقال ارزش های آن دوران به نسل امروز و فردا است.
رییس دانشگاه تبریز تصریح کرد: هم اکنون دشمنان این نظام با ترفندهای مختلف در صدد تضعیف این انقلاب و به ویژه کم رنگ کردن ارزش های هست سال دفاع مقدس هستند و از این رو حفظ و انتقال ارزش های آن دوران به هر شکلی برای نسل امروز و آینده بیش از هر زمان دیگری ضروری است.
یادآور می شود:  در این دیدار، آزادگان دانشگاه تبریز نیز ضمن قدردانی از توجه رییس دانشگاه تبریز در رسیدگی به مشکلات آزادگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس به ارایه نکته نظرات و دیدگاه های خود پرداختند.
همین گزارش حاکی است: در پایان این آیین از 7 نفر از آزادگان دانشگاه تبریز( دکتر حسین ساعی، حسین عنصرودی، حسن فرازی شاهگلی، یونس ناطوری، علیرضا جامع‌فر، محمد بابائی و محمد رضا محمدی ) تجلیل بعمل آمد.

 

 


( ۲ )

نظر شما :